Волво Клуб - България

Full Version: Смяна на масло на скоростите
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги пак имам въпрос към вас за моето ново Volvo s60 d5 185k 2006g. Avtomat 6sk. И така искам да си сменя маслото на скоростната кутия защото не е сменяно и след 4-5часа каране особедно градско започва да се усещат скоростите как се сменят предимно 1,2 след 30 40км нямам проблем.Та въпроса ми е къде да сменя маслото в Пловдив дали в М.П. Или от някаде да купя масло (не знам каква спецификация) и да ми го сменят други майстори? Кое ще излезне по-евтино ? Но по-важното е кое по добре?
Благодаря!
До колкото съм чел тук, по-добре в МП. Smile
bg_tiger1978 Wrote:До колкото съм чел тук, по-добре в МП. Smile
Определено е по-добре в МП.Изисквай пълна смяна - 12 литра,и да ресетнат кутията след това.Излиза около 500 лева общо,ако не ползваш отстъпки,но си сигурен и в качеството на маслото,и че е направено както трябва.
По подразбиране, най-логичното място за наистина оригинална течност за АСК е в МП. Обаче по отношение на частичната смяна или пък пълна чрез промивка съм малко скептичен за МП Пловдив. Миналото лято ползвах "услугите" им за частична смяна на AW55-51sn (5 степенен автомат) и после си скубах косите. Бяха препълнили кутията с около литър повече от необходимото! Карах така цялото лято преди да разбера за препълването. Знам как се проверява нивото, т.е. процедурата, а имам и клонинг на Volvo DiCE. Не правя анти реклама, споделям опит. Може да съм попаднал на немърлив служител, лош късмет. Обаче, при положение че се изсточва максимум до 4 л. - как вкараха 5 л., не знам... освен да стане препълване. Много колеги ще потвърдят колко е важно правилното ниво и правилната течност със стандарт JWC-3309 за нормалната работа на АСК, монтирани на любимата ни марка.
Добре колега да кажем,че в Пловдив не са читави майсторите в М.П. Пловдив каде да ида другаде и колко ти взеха в М.П. ?
Извинявам се ако причинявам някаква несигурност спрямо МП Пловдив. Не ми е целта това, но така се получи. Исках да споделя личен опит. Колкото до алтернативен сервиз - не мога да помогна. При мен сам си смених течността (казвам течност, защото не е масло). В резултат на препълването температурата се беше покачила повече от нормалното и течността беше загубила розово-червения си оттенък. Наложи се да предприема действия за повторна смяна. Обаче закупих оригинална течност от МП.
Май не ти помагам със сервиз, но течността трябва да е задължително със спецификация JWC 3309, нищо друго, никакъв Dextron или подобни.
А за моята 6скоростна кутия с същата спецификация ли е ?
Маслото е същото, след като МП Пловдив не стават, пали "зегето" и по магистралата си за час в София, там са се профилирали вече в смяната и шанса за грешка е малък.
Разбрах колеги. Благодаря ви !