Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V40 Угасна в движение и не пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, проблема започна преди 2 дена. Както бях спрял на светофара започнаха да се вдигат оборотите като работи на място като стигнаха до 1200. Като потеглих и взе да придърпва и като отпусна газта и започва да гасне. след много въртене и подаване на газ колата запали. Карах без проблеми още един ден докъто вчера не направи същия номер, обаче този път като угасна и повече не запали, отворих капака дадох на контакт и започнах да помпя помпичката за обезвъздушаване над филтара обаче взе да блика нафта точно от бутона, днес смених горивния филтър припомпих нафта, но пак неще да запали, това че като се нагнети хубаво тази помпичка и започва да блика нафта под бутона нормално ли е, данеби да се е скъсало там нещо и да дърпа въздух или проблема е от нещо друго. Днес свалих акомулатора да го заредя и утре мисля да пробвам да елиминирам целия филтър с помпичката като закача един малък филтър които взех за 2 лева да пробвам какво ще стане, ако имате някакви идеи споделяйте свободно. Всякаква помощ ще ми е полезна. Благодаря!
Пробвай да подмениш филтъра. Най вероятно това е проблема. Преди години с 40-ската съм минал през същата процедура. После си вземи някоя огромна спринцовка и тънък маркуч за да обезвъздушиш системата през пробката на помпата, че току виж си пуснал тема с друг проблем Smile Успех.
къде се намира точно тази пробка на помпата
backstage Wrote:Според мен е ГНП. Това мистериозно покачване на оборотите ми се струва, че има общо с аванс клапана на ГНП-то, което най-вероятно е Lucas???

При мен този номер се случи на път за летището Smile симптомите бяха същите колата бе Мицубиши каризма 1,9 TD 90 коня има голям шанс двигателя да е същия правят се в един завод и съм виждал Volvo V40 като под капака са 1 към 1 но към симптомите на изгорелия клапан имаше и една ярко светеща лампа на таблото. ще излъжа ако кажа коя е лампата беше преди 6-7 години.
backstage Wrote:Двигателите са 1:1 френски на ренде F8QT с отвратителна помпа LUCAS. От към пъргавина и разход са добри, само да не се налага да го правиш. Ремонта на ГНП-то е прекалено скъп за тая кола, а кривят глави и духат гарнитури за добър ден.

Гарнитурата я сменях преди 3 месеца. Клапана на помпата по отдавна а от доста време насам ако не се пали 2 седмици не пали от рас все едно връща нафта а (сложих еднопосочно клапанче педи ГНП-то и пак същото), ще изчакам да се доразболе. Иначе като я взехме колата беше на 172000 а сега е на 223000 мисля че е нормално за една машина да се амортизира и по нещо да проплаква.

Пълно щастия няма Smile
zarko92 Wrote:...припомпих нафта, но пак неще да запали, това че като се нагнети хубаво тази помпичка и започва да блика нафта под бутона нормално ли е, данеби да се е скъсало там нещо и да дърпа въздух .....
Там ти е проблема колега !