Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с климатик S 80
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Имам следният проблем:
VOLVO S 80 2003г.2,4 D
След старт на двигателя климатроника работи нормално в продължение на 50-60 мин. След това потокът на въздуха който влиза в купето става много слаб почти не се усеща, а в същото време се чува компресорът работи. След спиране на двигателят и нова стартиране работи нормално.
Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем съвет и евентуално решение. Благодаря!
Ами то ако е пуснат на AUTO би трябвало да контролира и струята и температурата на въздуха в купето. Тоест ако си му задал 24 градуса и датчика отчита толкова в купето - трябва ли да духа силно??
И на автоматичен, и на ръчен режим се проявява. Задавам на ръчен режим само студено вентилатора на максимална степен много слаб приток почти неосезаем.
ogladnishki Wrote:И на автоматичен, и на ръчен режим се проявява. Задавам на ръчен режим само студено вентилатора на максимална степен много слаб приток почти неосезаем.


А вентилатора чува ли се(като шум) да е на максималната степен като намалее струята въздух?
да чува се шум като да работи вентилатора но струята която влиза през клапите е както казах много слаба
А филтъра на купето как е :?: Щом върти вентилатора, значи тоя въдух трябва да отива някъде, акофилтъра е задръстен нямакак да смуче и да духа и е логично само няколко минути да духа и после да спре потока :!: :!: :!:
Филтърът е нов сменен в МотоПфое казах им за проблема те го провериха човека пусна ляво студено дясно топло работеше нормално казаха че работи добре но колата беше изключена преди не знам дали подлежи на компютърна диагностика
само на клапите насреща ли е слабо или на всички (в краката и на стъклото)?
някои автомобили имат автоматичен контрол и на струята и след известно време променя разпределението на струята въздух - преразпределя я към стъклото и/или краката. при задръстен филтър винаги ще духа слабо.
Franko A.H. Wrote:....
някои автомобили имат автоматичен контрол и на струята и след известно време променя разпределението на струята въздух - преразпределя я към стъклото и/или краката. при задръстен филтър винаги ще духа слабо.

разпределението на струята се прави САМО от водача. При задръстен филтър също ще духа, но както е написал колегата в началото....
ogladnishki Wrote:След старт на двигателя климатроника работи нормално в продължение на 50-60 мин. След това потокът на въздуха който влиза в купето става много слаб почти не се усеща.....
...да размишляваме върху това, а не да разводняваме темичката Big Grin . Едно се установи до сега със сигурност - НЕ е от филтъра Confusedhock: :!:

Препоръчвам да се диагностицира с VIDA , че току виж сме станали професори по автоклиматици . :mrgreen:

Има логика в написаното по горе, че след толкова време температурата в купето вече се е установила със зададената от водача и вентилатора намалява скоростта си,.......но в такъв случай на ръчен режим вентилатора БИ трябвало да продължи да духа, дори и да се усилва ако връткаме копчето му.
:? :? :? :roll: :roll: :roll:
Колеги благодаря,ще и направя компютърна диагностика в мотопфое,и тогава ще видим!
Pages: 1 2