Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S40 1.6D 2010 избор
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,

Гледам две обяви за въпросното Волво и ме интересува мниението на разбиращите и имащи Волво :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://autotechnica.cars.bg/c1113115">http://autotechnica.cars.bg/c1113115</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details.php?id=4669&make=21&model=108&price_to=223000&year_after=1969&year_before=2015">http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... efore=2015</a><!-- m -->

Това ще бъде първият ми личен автомобил. Интересува ме как ви се стуват офертите, да очаквам ли някакви големи разходи след закупуването на някой.

Поздрави,
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417424439631453&slink=9nmnig">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9nmnig</a><!-- m -->
това също изникна като вариант. Двигателя вече е 2.0 и на по-малко километри.
Не съм човек, който ще тръгне да си човърка по колата (не ми остава време и за това). Искам да карам, като вероятността да ме остави колата е минимална. Затова се насочвам и към по-новите коли, които не са "нов внос" или "първи собственил 1940".
Бих избрал първата категорично. Има много повече екстри от втората,които ще са ти много полезни. Двигателя мисля,че на 240 000 км се правеше второ обслужване,но за това колегите ще ти кажат. Мотопфое са се поояли с тая цена за автомобил,гол като пушка.
Двигателят 2,0 D -136hp определено е по-добър. С него колата става много приятна за каране. Бих прегледал и трите предложения, но ако няма дефекти, бих предпочел тази с по-големия мотор, дори ако някои дребни екстри липсват в нея.
Привет,

На 2.0D първа смяна на ремъци, помпа и т.н. е на 240к км!
Първата обява ми прави впечатление че за 5 години (няма и толкова) е навъртяла 131к км ... първата година се вижда от снимките че е влязла през 6 месеца за повторно обслужване. Т.е. колата не е спирана...
Иначе и аз съм привърженик на 2ката дизел.

Успех!
nerd Wrote:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=9nmnig
това също изникна като вариант. Двигателя вече е 2.0 и на по-малко километри.
Не съм човек, който ще тръгне да си човърка по колата (не ми остава време и за това). Искам да карам, като вероятността да ме остави колата е минимална. Затова се насочвам и към по-новите коли, които не са "нов внос" или "първи собственил 1940".


Aз мисля, че и трите коли са с нереално висока цена, а предлагат малко екстри. Друго 1.6Д, към който си се насочил не е лош двигател, но тези 109 кончета му идват малко на това купе, ако беше Фиеста екстра, но тук трудно. Също така, отдели време да прочетеш и за DPF- филтирите на на 1.6 и 2.0 Д / респективно Форд/Пежо. Има доста изписано за тях, а те при тези двигатели са малко "махнати", има допълнителна течност за регенериране, самия филтър трябва да се сменят на определен пробег, а струва една шапка пари.

Поздрави
JMI Wrote:Друго 1.6Д, към който си се насочил не е лош двигател, но тези 109 кончета му идват малко на това купе.

Корекция - и двете предложения са с D2 двигател, който идва със 115 конски сили.
За съжаление тази с 2.0D е продадена, а вече май не искам 1.6 :-D
Alenn Wrote:
JMI Wrote:Друго 1.6Д, към който си се насочил не е лош двигател, но тези 109 кончета му идват малко на това купе.

Корекция - и двете предложения са с D2 двигател, който идва със 115 конски сили.

което е едно и също, преди 2010 е 1.6Д а след е Д2. Двигателя си е на Форд, същия само наименованието се смени и от 109к.с. стана 115к.с. направено софтуеърно. Нито турбината е друга, нито кулера. 115к.с. също са недостатъчно на това купе. Всичко от 130 нагоре е много добро. Най-добре е D3 163к.с. или D5 180k.c. 5ци на Волво направени кадърно и без неприятности с дпф-ите.

Поздрави
1.6D е с по 4 клапана на цилиндър, а D2 е с по 2, имаше и минимална разлика в турбината. D2 е с 6 ск. кутия, за разлика от колите с 1.6D на които е с 5 ск.