06-06-2015, 06:15 PM
Здравейте колеги,
В тази тема http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...21&t=38749 питах за свестен сервиз в София, но за съжаление всеки си пази сервиза, в който ходи и се принудих сам да си решавам проблемите по колата, а те са:
1. Глухо притропване отпред при тръгване и спиране - при оглед установих скъсани тампони на скоростната кутия и горен на двигателя - смених ги, но тропането продължава. Днес огледах носачи, биалетки и всички втулки по окачването - всичко изглежда здраво. Единствено се усъмних в десния тампон на двигателя. Може ли някой да помогне за него - може ли да се установи по приложените снимки дали е за смяна? Гледах, че при по-стари модели на марката в този тампон има метален пин, който ако е под средното ниво тампона е за смяна. При този няма такава индикация, но пък си е допрял до долната планка и ми според мен е за смяна (или пък е нормално :?: ). Възможно ли е от там да притропва?
[attachment=43373]
[attachment=43372]
[attachment=43371]
[attachment=43370]
2.Глухо притропване отзад при неравности - също огледах задното окачване (носачи, биалетки) и само тампоните на стабилизиращата щанга ми се виждат съмнителни - нормално ли е да изглеждат като на тези снимки? Гледах, че е БГ има производител за тези тампони - някой сменял ли ги е?
[attachment=43377]
[attachment=43379]
На предишната ми кола се бяха оказали едни втулки на амортисъорите, но тя беше комби - тук не знам дали е възможно да е от такива втулки тропането.
Моля ако някой може да помага.
Поздрави на всички.
В тази тема http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...21&t=38749 питах за свестен сервиз в София, но за съжаление всеки си пази сервиза, в който ходи и се принудих сам да си решавам проблемите по колата, а те са:
1. Глухо притропване отпред при тръгване и спиране - при оглед установих скъсани тампони на скоростната кутия и горен на двигателя - смених ги, но тропането продължава. Днес огледах носачи, биалетки и всички втулки по окачването - всичко изглежда здраво. Единствено се усъмних в десния тампон на двигателя. Може ли някой да помогне за него - може ли да се установи по приложените снимки дали е за смяна? Гледах, че при по-стари модели на марката в този тампон има метален пин, който ако е под средното ниво тампона е за смяна. При този няма такава индикация, но пък си е допрял до долната планка и ми според мен е за смяна (или пък е нормално :?: ). Възможно ли е от там да притропва?
[attachment=43373]
[attachment=43372]
[attachment=43371]
[attachment=43370]
2.Глухо притропване отзад при неравности - също огледах задното окачване (носачи, биалетки) и само тампоните на стабилизиращата щанга ми се виждат съмнителни - нормално ли е да изглеждат като на тези снимки? Гледах, че е БГ има производител за тези тампони - някой сменял ли ги е?
[attachment=43377]
[attachment=43379]
На предишната ми кола се бяха оказали едни втулки на амортисъорите, но тя беше комби - тук не знам дали е възможно да е от такива втулки тропането.
Моля ако някой може да помага.
Поздрави на всички.