Не се случва за първи път, но преди проблема се решаваше със смяна на бушона под таблото
Сега опитах с няколко различни и не и не.
Може ли да е нещо друго или по-мощен бушон в друго табло?
А ти плати ли го, да не би да са го спрели от енергото :roll: След като е горял и преди често, а ти само си го сменял с нов, значи проблема е някъде другаде, гнездо на предната или задната запалка, предполагам на предната, защо не тръгнеш по обратният път от запалката към бушона и последно използваш ли разни измислени зарядни или устройства, които се включват в запалката?
ЗА ТРИЕНЕ.
Оказа се бушона в моторния отсек. Един голям зелен от 40А .
iceberg Wrote:ЗА ТРИЕНЕ.
Оказа се бушона в моторния отсек. Един голям зелен от 40А .
40A не - гори от нищото...... внимавай да не се запалиш