Волво Клуб - България

Full Version: Какво мислите за тези два автомобила?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Впрочем нивото на оборудване не е EXECUTIVE(най-високото), а една идея под него - SUMMUM.
С това никой не може се пребори...За това казах че човек трябва да се абстрахира от всичко
Да...Сега видях че музиката му не е TOP OF THE TOP но то от цвета на тиква не си личи
Преди да напиша това, което ще напиша искам да уточня, че мнението ми е субективно и не ангажирам никого с него Smile

От Дупница кола не бих взел! Когато обикалях страната в търсене на моята, естествено минах и от там. Направи ми впечатление че зад повечето автокъщи има морги. Имам чувството, че тия хора от 5 коли събират части да сглобят една, за да я продадат. По амортизирани и напудрени бараки от там на друго място не видях, а обикалях доста. То е ясно че всичко е до късмет, ама там трябва да си напълниш джобовете с детелинки, една раница на гърба с подкови, две-три чанти с икони и чак тогава на оглед Smile
Ей ще го откажете човека. Wink
Колега гледай за коли които можеш да закараш до МП, за да ти кажат поне в някаква степен, дали има сервизна история и в какво състояние е.
Не може да се очаква от 10-15 год. кола да е без проблеми.
Аз ти препоръчвам да гледаш след 2006-07 г. поне АСК е по-добра.
Благодаря ви колега, четох доста за тези проблеми със АСК и затова точно съм се насочил към по-новите модели. А и мисля, че при автомобил от по- нова година шанса за добро техническо състоание е по- голям. Лошото е, че на тази цена няма много обяви, а съм се меракландисал здраво и вече сън не ме лови. Дано излезе нещо хубаво скоро. Не мисля да прибързвам, ама нали знаеш-като те сърби, трябва да се почешешBig Grin. Това за Мото Пфое задължително ли е, или само там могат да я диагностицират правилно? Поздрави и хубав ден!
Посещение в Мото Пфое е препоръчетелно. Те мога да ти кажат докато е бил в гаранция колко километра е минал и какво е правено по него. Не знам 2007 година колко е била гаранцията на модела дали 3 години или 5.
Защото за 5 години спокойно могат да се врътна 250 000 и там ще е отбелязано.
До колкото знам Волво привикват всички автомобили в края на гаранцията за да се види какво се случва с тях.
Статистика общ оглед на ходова част и тн. Но предполагам че няма как да те накарат на сила да отидеш.
незнам какво толкова се плашите от Дупница. аз съм от Самоков и имам доста познати от Дупница който се занимават с коли, е мога да Ви кажа, че половината от тях имат и коли на Горубляне, но са поооправили повечето визуални дефекти и хоп отива "напудрена" на Горубляне с + Х лв отгоре. да не говоря че както те докарват по цял автовоз от Италия , и там им казват взимаш тази тази и тази кола, и към тях получаваш тази и тази( нали се сещате че останалите в пакета са в "супер" състояние). та на същия принцип те продават коли на разни джамбази който са в вътрешността на страната, и нямат възможност да докарват по цял тир , ами копуват по 3 - 4 коли наведнъж и после ги продават по - скъпо и затова в Дупница са по евтини колите. Нали винаги има и изключения но все пак има такава практика... доста познати съм водил да си копуват коли от Дупница и не са се оплакали досега просто си трябва и малко гледане , неможе да искаш кола която на пазара струва примерно 10 000лв ти да я вземеш от дупница за 5 000лв и да очакваш да е идеална, и после да кажеш че в Дупница неструват колите, виж ако си купиш кола за 9 000лв примерно ще е ок Smile
P.s . аз бих избрал втората с кафявия салон Smile хвана ми окото веднага.
Ако търговеца от Дупница се съгласи да и сложи временен номер Smile да сипе 20 литра дизел и да отиде на собствен ход до Мото Пфое Люлин на диагностика аз съм ЗА .
Но ако се окаже че колата е излязла от гаранция 2010г на 340 000км всичко да си е за него сметка.
Мое лично мнение - в България бензиновите двигатели на ХС90 са по-изгодни. И като започнем:

1. нафтата е по-скъпа от бензина и много по-скъпа от газта.
2. нямаш сервизна история, а километрите на дизела винаги са повече
3. скъпото поддържане на дизел на стари години
4. лошото качество на нафтата, която скапва мотора.
5. с 163 или 185 к.с. няма да се чувстваш спортяга с това тежко купе.
6. масовата заблуда, че с дизел си на далавера държи цените на бензиновите по-ниски.
Pages: 1 2 3