Волво Клуб - България

Full Version: Течност хидравлика S60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, някой знае ли каква течност трябва да се налива за хидравликата, явно капачката ми изпуска и съм под минимума. Дали мога да доливам или трябва цялата да се сменя. Колата е волво S60 2.4D 2002.
сигурен ли си че е от капачката? да не се окаже течаща рейка( слабо място им е). Ако са ти здрави маншноните на вътрешните накрайници , в началото може и да не разбереш че тече рейката докато не се напълнят качествено маншоните. моя съвет е първо провери там как е положението и тогава доливай. аз за да не експериментирам и да не примешвам 1 000 вида течности, отидох и си взех от мото пфое ( мисля че беше към 40лв)
Здравей колега,

Аз моята капачка я оправих, като изрязах гума(маслоустойчива) и я подложих под оригиналната и заспа.
Можеш да долееш, но виж по каталог каква е точно течността, за да не се пресече.

Поздрави
Теча подозирам че е само от капачката защото се вижда как е текло от отвора по казанчето на долу. Тази гума куде я сложи в капачката под металната врътка ли.
Колега от къде да си взема такава гума? може ли снимоков матерял на твойта капачка как си я направил?
Kолега ако имаш клапанче на капачката най-вероятно тече от него.Направо си смени капачката, маслото е АТФ без значение на коя фирма.

Kолега ако имаш клапан4е на капа4ката наи вероятно те4е от него.Направо си смени капа4ката,маслото е АТФ без зна4ение на коя фирма.
dimbito Wrote:Kолега ако имаш клапанче на капачката най-вероятно тече от него.Направо си смени капачката, маслото е АТФ без значение на коя фирма.

Kолега ако имаш клапан4е на капа4ката наи вероятно те4е от него.Направо си смени капа4ката,маслото е АТФ без зна4ение на коя фирма.

Моля да бъда извинен, но с този пост не мога да се съглася. Досега не съм виждал на никоя кола да има клапан на капачката за доливане на хидравлична течност за разлика от тази на радиатора. Другото с което не мога да се съглася е че няма значение какъв ATF ще бъде долят, основно са червен и зелен, но трябва да отговарят на спецификацията зададена от производителя. Затова съм съгласен с колегата по горе че МП е добър вариант, тъкмо ще може да бъде направен и оглед на рейката.

И не на последно място моля да се използват кирилските букви в постовете, следващ такъв пост няма да редактирам.
Скоро имах занимавка с хидравликата на моето Volvo V50. Хидравличната течност е зелена на цвят. Най-доброто според западни форуми е Pentosin CHF 11S. Аз такова използвах! Ето и линк към един документ: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pentosin.net/pressreleases/CRP-116_Pentosin_CHF11S_V3.pdf">http://www.pentosin.net/pressreleases/C ... 11S_V3.pdf</a><!-- m -->
Здравейте колеги,
Гумата я изрязах от едно парче, което ми го дадоха. Идея си нямам от къде е. Гумата я сложих в капачката, под металната врътка.
Мога да снимам как я направих, но не изглежда много добре. Основната идея е да се направи по-малка дупка на гумата (по средата), отколкото е металната част от долу. След това, гумата малко се разтяга и прилепва плътно. Изрязах малко излишен материал и вече минах към 2-3 хил. км и не е текло.

Но както казва колегата - май е най-добре да се вземе нова. Аз може да я снимам и да я кача тука, по-късно.

Поздрави.
Сменил съм вече 2 и пак тече така ,че твоя варянт може и да се окаже кардинално решение и то без да се инвестира нищо Wink чакам снимки
Pages: 1 2