Здравейте, от вчера съм собственик на такова volvo и ще помоля за малко помощ и съвети от хората с повече опит .
колата е 2009 година възнамерявам да я газифицирам и искам да знам имали някаква особеност при тези мотори
какъв разход е в границите на нормалното на тази кола,какви масла,свещи е добре да се използват.
струва ми се ,че и съединителя май е за смяна / 140 000 е колата/ ролки и ремъци предполагам,че и те се сменят на тези километри.. изобщо в момента въпросите ми се доста хаотични но нямам и кой знае какви впечатления още от автомобила,затова всякакви съвети и насоки ще ми бъдат полезни .
поздрави
Честито и добре дошъл
Кажи като за начало от къде си ?
От Ямбол сьм приятно ми е
Тази неделя, сигурно вече си прочел темата, която пуснах, и тъй като се падаш в нашата административна област заповядай в Бургас. Половин час път с тази кола няма ги усетиш ще пием по бира и ще разбереш всичко...
bat_milcho Wrote:Тази неделя, сигурно вече си прочел темата, която пуснах, и тъй като се падаш в нашата административна област заповядай в Бургас. Половин час път с тази кола няма ги усетиш ще пием по бира и ще разбереш всичко...
Брей, той ще лети ли...?!
Все пак са едни 88-90 км - за 30 мин...
Не че не става, ама с почти 200 може и да ги усети
Двата ми "родни" града - в Бургас съм роден, израстнах в Ямбол, живея и работя в София... Съдба!
Успех колеги!
vava Wrote:Здравейте, от вчера съм собственик на такова volvo и ще помоля за малко помощ и съвети от хората с повече опит .
колата е 2009 година възнамерявам да я газифицирам и искам да знам имали някаква особеност при тези мотори
какъв разход е в границите на нормалното на тази кола,какви масла,свещи е добре да се използват.
струва ми се ,че и съединителя май е за смяна / 140 000 е колата/ ролки и ремъци предполагам,че и те се сменят на тези километри.. изобщо в момента въпросите ми се доста хаотични но нямам и кой знае какви впечатления още от автомобила,затова всякакви съвети и насоки ще ми бъдат полезни .
поздрави
Ако е карана само градско из софийските задръствания може и на 140к съединителя да е за смяна. Но, ако не е така, най вероятно сложи още поне 100к отгоре върху това което показва километража, та да получиш реалните.
колата УЖ е със сервизна история в мото-пфое ама знае ли човек
vava Wrote:колата УЖ е със сервизна история в мото-пфое ама знае ли човек
Мда.
Свещи - от МП. Комплекта е с една идея по-скъп (около 100лв са петте) но поне знаеш какво слагаш.
Сменяй ги редовно, защото проблеми с свещи веднага рефлектират и като проблеми с бобините.
Масло - 5W30 - 5W40, като нормално гори около 1.5 - 2л на 10 000км. Зависи обаче и как я караш, ако стрелката на оборотомера стои почти постоянно между 5 и 6 хиляди оборота гори повечко масло и мнооого повече бензин.
Провери картерната вентилация, изчисти добре дросел клапата и гледай ангренажния ремък и прилежащите му щуротии, които се сменят с него да са от МП.
Това харчене на масло 1,5/2 л на 10 000 ми се вижда леко множко на какво се дължи това .
как мога да поръчам свещи от МП понеже нямаме представителство .
vava Wrote:Това харчене на масло 1,5/2 л на 10 000 ми се вижда леко множко на какво се дължи това .
как мога да поръчам свещи от МП понеже нямаме представителство .
Турбиниран бензинов мотор.
Дай вин номера на колата и ще ти кажа номера на свещите. Може и на ЛС.