Волво Клуб - България

Full Version: Съвети за основен ремонт
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
За нешто което мога да си го направя не давам парти.А в сервиза нямам думи................колкото пъте съм ходил съм бил разочарован. Надявам се да ме разбереш.
B4204S Wrote:За нешто което мога да си го направя не давам парти.А в сервиза нямам думи................колкото пъте съм ходил съм бил разочарован. Надявам се да ме разбереш.
Ами тогава действай!Ето ти един комплект,който не е и толкова скъп - <!-- m --><a class="postlink" href="http://e-rudi.com/rudi/eshop/index.php?cPath=1_5_168_176">http://e-rudi.com/rudi/eshop/index.php? ... _5_168_176</a><!-- m -->
Благодаря колега.Явно си запознат с тия работи беше ми много от полза.Но за по сигрно ще си сваля главтя за да мога да си видя клапанит в какво състояниеса,знам че малко повече парички ще ми струва но даржа да е сигорна работата.
B4204S Wrote:Благодаря колега.Явно си запознат с тия работи беше ми много от полза.Но за по сигрно ще си сваля главтя за да мога да си видя клапанит в какво състояниеса,знам че малко повече парички ще ми струва но даржа да е сигорна работата.
Няма да ти излезе повече парички!С парите за инструмента ще можеш да си купиш гарнитурите,ангренажен ремък и ролките.Просто ще ти отнеме повечко време,но пък ще го наравиш както искаш!Успех! Smile
Благодаря Smile
Ако са проблем само гумичките на клапаните - то за какво ти е тяази разправия??
разхода ти на масло не трябва да е повече то 100-150 гр. 1000 км. Колата трябва да пропушва еднократно след студен старт, докато изгори събралото се масло в цилиндрите.
Ако разхода ти е повече от този, и вади синкав пушек постоянно, имаш износване и на буталната група, със смяна само на гумички ще останеш после много разочарован.
Затова говори и голямата ти компртесия - 15.
Поздрави
Pages: 1 2