Волво Клуб - България

Full Version: V70 2.4T
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте.
От няколко седмици съм собственик на v70 2.4t 200кс. 2000г.
Имам няколко въпроса, на които се надявам някой да ми отговори.
Ниските обороти на колата играят и от време на време гасне. Тук разбрах че трябва да се почисти дроселовата клапа. Във ВОЛВО ми казаха, че след почrстването можело да стане и по зле. Вярно ли е.
Също така ми казаха, че шайбата на единия вал и клапана били за смяна (1000лв.) моля за съвет.
Маркуча от въздушния филтър до турбото бил за смяна (131лв.)- Някакси не я чуствам като за 200кс. може ли да е от това.
Иначе колата е супер и съм убеден вече че ВОЛВО си е ВОЛВО.
Освен от МОТОПФОЕ от къде другаде мога да закупя оригинални части.
Благодаря Ви предварително за отговорите.
Този двигател е много чувствителен към зацепването на ангренажният ремък. Преди да започнеш да сменяш, трябва да се убедиш, че всичко е направено както трябва. Колелото може да е запушено, ако колата е карана с неподходящо масло, което не е сменяно когато трябва. Клапана може да си го почистиш сам, поръчай гарнитурка предварително. Колело може да си купиш и втора употреба от двигател без видими нагари от масло. След като почистихме моята др. клапа вече 20к км нямам проблеми. Просто този, който я чисти трябва да знае какво прави. Липсата на въртящ момент в ниските обороти е от неработещото ввт. Смени си маркуча, ако е скъсан, за да не влизат боклуци в двигателя. Дано съм помогнал.
И друго да попитам има ли в София и къде майстор при когото да отида да види колата.
Изчезнаха ми дългите светлини.На някой случвало ли му се е.
предпазител, крушки...провери ли?