Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за проблем с губене на мощност
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте приятели (надявам се вече може да ви наричам така),

Пиша ви с молба за съдействие по един доста неприятен проблем, който ще се опитам да обясня.

Наскоро (преди около месец) си купих Volvo S40, 2005 година, 2.0 дизел в отлично състояние. Колата беше на лизинг към Мото Пфое, поддържана беше там и купена от тях като употребявана. Нямах никакви проблеми до скоро.

Сега проблема ми се състои в следното - когато потеглям на първа или на втора скорост, ако не тръгна с голям оборот, колата като че ли "заспива", оборотомера замръзва на 1400 оборота и като се опитвам да подавам газ, колата не реагира, сякаш ми е свършил бензина. Наскоро писах в една друга тема, като тогава предполагах, че става въпрос за това, че при дизела трябва да се подава повече газ при потегляне, особено при новите двигатели. Но сега изобщо не съм сигурен, че е това, защото колата го прави това и на втора скорост, понякога (рядко) и на трета. На баир е почти невъзможно да тръгна, особено пък без ръчна. По принцип друг проблем няма, но имам чувството, че сякаш колата е запушена (не знам как по-точно да го изразя). На кръстовище е доста неприятно, защото в около 50% от случаите не мога да тръгна и ако продължа да натискам педала на газта когато ми прави това "заспиване" колата почва да "хълца" (да се лашка) и трябва или да включа на втора или да натисна съединителя и да вдигна оборота, макар че на няколко пъти дори и така нищо не стана.

Почвам да се притеснявам, защото в началото проблема го нямаше, но сега се появява доста често и не мисля, че съм променил нещо в стила си на каране, а определено ситуациите на "заспиване" на колата зачестяват.

Обръщам се към вас с молба за съдействие по разясняването на този проблем и евентуално за препоръка към кой майстор в София мога да се обърна, освен към Мото Пфое. Не че са лоши момчетата, но не ми се чака един ден само за да ми прегледат колата и после да трябва да я оставя една седмица, че да ми смъкнат кожата при положение, че труда изобщо не им коства толкова много.

Благодаря ви за съдържателните отговори.
Здравейте приятели (надявам се вече може да ви наричам така),

Пиша ви с молба за съдействие по един доста неприятен проблем, който ще се опитам да обясня.

Наскоро (преди около месец) си купих Volvo S40, 2005 година, 2.0 дизел в отлично състояние. Колата беше на лизинг към Мото Пфое, поддържана беше там и купена от тях като употребявана. Нямах никакви проблеми до скоро.

Сега проблема ми се състои в следното - когато потеглям на първа или на втора скорост, ако не тръгна с голям оборот, колата като че ли "заспива", оборотомера замръзва на 1400 оборота и като се опитвам да подавам газ, колата не реагира, сякаш ми е свършил бензина. Наскоро писах в една друга тема, като тогава предполагах, че става въпрос за това, че при дизела трябва да се подава повече газ при потегляне, особено при новите двигатели. Но сега изобщо не съм сигурен, че е това, защото колата го прави това и на втора скорост, понякога (рядко) и на трета. На баир е почти невъзможно да тръгна, особено пък без ръчна. По принцип друг проблем няма, но имам чувството, че сякаш колата е запушена (не знам как по-точно да го изразя). На кръстовище е доста неприятно, защото в около 50% от случаите не мога да тръгна и ако продължа да натискам педала на газта когато ми прави това "заспиване" колата почва да "хълца" (да се лашка) и трябва или да включа на втора или да натисна съединителя и да вдигна оборота, макар че на няколко пъти дори и така нищо не стана.

Почвам да се притеснявам, защото в началото проблема го нямаше, но сега се появява доста често и не мисля, че съм променил нещо в стила си на каране, а определено ситуациите на "заспиване" на колата зачестяват.

Обръщам се към вас с молба за съдействие по разясняването на този проблем и евентуално за препоръка към кой майстор в София мога да се обърна, освен към Мото Пфое. Не че са лоши момчетата, но не ми се чака един ден само за да ми прегледат колата и после да трябва да я оставя една седмица, че да ми смъкнат кожата при положение, че труда изобщо не им коства толкова много.

Благодаря ви за съдържателните отговори.
провери съединителя дали правилно ти се включва първа предавка
провери съединителя дали правилно ти се включва първа предавка
lkstamenov Wrote:провери съединителя дали правилно ти се включва първа предавка
Ами според мен да. По принцип нямам проблем с потеглянето при по-висок оборот (над 2500), ама това не е решение. Иначе пробвах да отпускам съединителя плавно, бързо и всякак, но май няма ефект.
lkstamenov Wrote:провери съединителя дали правилно ти се включва първа предавка
Ами според мен да. По принцип нямам проблем с потеглянето при по-висок оборот (над 2500), ама това не е решение. Иначе пробвах да отпускам съединителя плавно, бързо и всякак, но май няма ефект.
Провери въздушен, горивен филтър а може и електроника, все пак е common-rail Confusedhock: Tongue
Провери въздушен, горивен филтър а може и електроника, все пак е common-rail Confusedhock: Tongue
dimsa Wrote:Провери въздушен, горивен филтър а може и електроника, все пак е common-rail Confusedhock: Tongue
За съжаление съм малко "бос" в тези работи, а и не искам да счупя нещо, та затова попитах и за майстор де :oops:
dimsa Wrote:Провери въздушен, горивен филтър а може и електроника, все пак е common-rail Confusedhock: Tongue
За съжаление съм малко "бос" в тези работи, а и не искам да счупя нещо, та затова попитах и за майстор де :oops:
Pages: 1 2 3 4 5