Волво Клуб - България

Full Version: отзиви за един сайт ???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги днес се загледах из сайтовете за части по окачването на задницата на колата ми (волво в40 2001г), за ценички сравнения и т.н. И попаднах на един сайт който произвеждат тампони: гума, гума-метал и др. за автомобили. Пише че са качествени и на конкурентни цени и за цените наистина са добри, но как е качеството. Или не съм го срещал този сайт или не съм му обръщал внимание, а ако някой е пазарувал от там дайте отзиви. Ето и линк на въпросния:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dbk-dimitrov.com/">http://www.dbk-dimitrov.com/</a><!-- m -->
Пазарувал съм от този сайт.Коректни като доставка.Нещата които съм поръчвал са втулки и разни тампончета и за сега съм доволен от качеството.Все пак зависи и какво ще пазаруваш от там.
ами мисля да си напазарувам някой тампони по задницата на колата. Но основно ми трябва две къси щанги дължина [mm]: 143 ,които не знам дали ги имат, но ще им се обадя да ги питам и две още по къси биалети ли им викаха в края на стабилизиращата щанга. Особено ме привлякоха с някой от сменяемите тампони отзад на цени под 20лв а в др. сайтове поне двойни и това беше основната причина да направя запитване тук във форума.
Колеги отдавнашна ми е темата но за полза ако някой я прочете да си изкажа мнението след като напазарувах и смених едни гумено метални тампони по задницата на колата. Та захванах се с ремонта избих старите и на една ръчна пресичка направена от мен набих новите. Първо впечатление на външен вид качествено направени, при подмяна без проблеми защото размерите си пасват до микрон. И бях доста доволен дори направих снимки да се види как е станало всичко ,но от там на сетне започна филма. Отивам на реглаж и майстора се запъна и неможе и неможе да я регулира отзад. Викна друг майстор и взеха да се пулят отдолу след малко ме викат и мен да видя нещо. И кво да се окаже майстора напъва реглажния болт а то вместо да се измести колелото отдава в гумата а новия тампон. Извод-прекалено меки тампони, несъответстващи на твърдоста на оригиналните.
Поука-не си купувайте от този сайт.
Според мен трябва да смениш майсторите.
То в България я има я няма двама които да могат да регулират заедн мост на волво, а ти си отишъл при някакви маистори.
Ооо колега там където ходя това не им е проблем. Фирмата е "Надежда М" имат пункт за прегледи и ако се поинтересувате ще разберете че всичките им камиони са на волво. Работят с качествени инструменти имат специализирана техника за волво и не на последно място подемникът им е направо върхът. Бих предпочел да отида там пред Мото Пфое. А и няма да оставят някакви неграмотници да им барат камионите затова нямам съмнение и в майсторите. И пак казвам аз лично видях докато майстора въртеше реглажния болт как новия тампон на самата щанга се разтягаше като локум а на машината въобще не показва никакво изменение. И в този момент осъзнах как съм се прекарал с тази покупка от въпросния сайт. Казвам го като съвет към всеки прочел този пост. От тук на сетне вече всеки сам си знае дали да приеме съвета или не
Благодаря колега!
Информацията ти е много полезна (направо си е безценна и от първа ръка). Много хора не биха си направили труда да я споделят.
Аз гледах, че само там правят тампони за стабилизиращата щанга. Сега ще разгледам и в eBay Wink .
Поздрави
Незнам колега, не съм регулирал задница .
Но за сметка на това съм правил регулиращите болтове. И по спомен не са кръгли а са с шестограм .
Шестограм влиза вътре в втулката .
Явно има някакъв чалъм а не е просто да охлабиш гайката и да завъртиш ексцентричния болт .
Това са болта и регулиращата шаиба от към гайката. (те се слагат задължително нови)
Другата регулираша шайба от към главата на болта е с вътрешен шестостен. При нея особеното е , че влиза в 6 (шест) различни позиции на болта и само една от тях е вярната.
След смана на тампоните и недозатягане на гайките веднага се ходи на реглаж.
Твърдоста на гумата няма нищо общо с регулирането.
Грешките които се допускат са :
1 икономия на болта и шаибата
2 затягане на гайката (като последствията са нов болт и шаиба)
3 грешно поставяне на шаибата върху болта (и от там също невъзможност ра регулиране )
колега поръчах си от Мото Пфое два нови реглажни болта. Но не мога да разбера написаното от теб. Първо няма как да збъркаш поставянето на регл. болт и шайбата, ми те си имат места където си влизат точно трябва да си ебаси некадърния тип. Второ няма друго място на регулиране на задните колела на волво в40 освен регл. болтовете на напречния носач и късата щанга. Болта на носача регулира колелото по вертикала а на късата щанга по хоризонтала. Аз имах проблем с хоризонталното регулиране пак казвам защото при местене на болта се виждаше как гумата на тампона се местеше като кашкавал, а лазерите не отчитаха нищо на машината. И най-не разбрах защо след реглаж да не затягаш гайките ми нали ако не ги затегнеш(фиксираш) още като слизаш от подемника и вече ще си с разместени колела. Не знам ако бъркам някой да отдели 15 мин в темата и да обясни по подробно
Pages: 1 2