Волво Клуб - България

Full Version: V40 - изнервящо чукане отпред
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
:lol: Не става въпрос за секс! Smile Колеги,от няколко дни се появи едно изнервящо чукане отпред вляво в синхрон с оборотите на колелото само при леко натискане на спирачката,при ниска скорост до пълно спиране!При ненатисната спирачка и при силно натискане го няма,и само в права посока - ако навия волана наляво или надясно пак го няма.При движение назад - няма!Свалих колелото,гледах спирачния апарат - стегнат,накладките наред...врътнах напред-назад главината - има си нормалното слабо почукване при обиране на хлабините в шлиците и каретата,но е минимално!Сложих джантата без да правя реално нищо и при първите две-три спирания го нямаше,но постепенно пак се появи! :x Някой имал ли е подобен проблем?Предположения?За информация преди двайсетина дни ми смениха амортисьорите в сервиз,че не ми се занимаваше,а и заради последващия реглаж и сега видях,че са скъсали горния маншон на биелетката,но няма луфт!Сега ми идва на ум дали не се е откъснала пластината на вътрешната накладка,която влиза в буталото и накладката да чука така?! :?
Пламене,виждаш ли колко на не сериозно те вземат колегите.Дори не смеят да почукат...Или да решът проблемът с тракането. :mrgreen:
На мен ми прилича на горният тампон на макферсона.
yamaha-racing Wrote:На мен ми прилича на горният тампон на макферсона.
Както писах,съвсем скоро ми смениха амортисьорите и ми казаха,че лагерчетата и тампоните на макферсоните са като нови.Изрично им казах да ги сменят,ако са тръгнали.А и погледнато отгоре амортисьорите са си в центъра на тампона.А и тракането идва отдолу!След малко пак ще сваля колелото и спирачния апарат да видя как са водачите.
Kangalov Wrote:Пламене,виждаш ли колко на не сериозно те вземат колегите.Дори не смеят да почукат...Или да решът проблемът с тракането. :mrgreen:
Ами Вальо, явно наистина не е често срещан проблем!И аз имам доста стаж,но за пръв път се сблъсквам с подобен проблем! :evil: Току що минах 50-те и почнаха проблеми с чукане,за които не знаех :lol:
Провери да не опира джантата в предпазната ламарина зад спирачния диск. За по-сигурно я понатисни да се отвори още и да си сигурен, че поне не от там.
Ха да ми е честит диференциала!Явно лагер!Като свалих колелото,взех че я запалих и като включих на първа и почна едно громолене... :evil: Ще я карам на сервиз-нямам нито време,нито условия.За пръв път ми се случва за 32 години стаж! Темата за триене!
Тема с описана симптоматика и диагностициран проблем - искаш да я трием Smile
Нека си седи, хубаво е, че си решил казуса и успех с ремонта!
bell Wrote:Тема с описана симптоматика и диагностициран проблем - искаш да я трием Smile
Нека си седи, хубаво е, че си решил казуса и успех с ремонта!
ОК,нека седи!Интересното е,че в движение няма никакви симптоми или шум при всякаква скорост!Само при леко натискане на педала на спирачката започва това чукане в синхрон с оборотите на колелото,и то при ниска скорост,преди окончателно спиране - так,так..так....так.....так!Няма теч на масло(по норма си е),няма луфт където влизат полуоските...Ще пиша за развитието на казуса Smile
Добро развитие на ситуацията и срам за майстора(демек,за мен :oops: )Не можах да приема,че диференциала на VOLVO може да се прецака на 188 000км,реални - купил съм я от Германия от официален дилър на марката,със сервизна история и т.н.Свалих пак лявото колело,пак запалих и включих на скорост и видях,че громоленето идва от спирачния диск,тъй като не е закрепен с болтче към главината! - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=jD_gg_5wB04">http://www.youtube.com/watch?v=jD_gg_5wB04</a><!-- m --> Просто звука се предаваше явно по полуоската и се чуваше откъм диференциала!Светна ми! Smile Притегнах диска към главината,запалих,включих на първа - никакъв звук!!!С отвертка леко прикарах вътрешната накладка към диска и чукането се появи!!! - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=QuRx8EWr-AQ">https://www.youtube.com/watch?v=QuRx8EWr-AQ</a><!-- m --> Последва сваляне на спирачния апарат и установяване,че горния водач е запекъл.Почистих и двата,намазах с медна грес,сглобих и проблемът вече го няма! Big Grin От тук нататък дано само аз чукам :mrgreen:
Pages: 1 2