Секунди след изгасянето на двигателя се включва вентилатора и работи 10тина секунди, нормално ли е или имам нещо неизправно.Има и някаква помпичка долу в дясно под въздушния филтър, която също продължава да работи и върти антифриз.
Секунди след изгасянето на двигателя се включва вентилатора и работи 10тина секунди, нормално ли е или имам нещо неизправно.Има и някаква помпичка долу в дясно под въздушния филтър, която също продължава да работи и върти антифриз.
Това с 10-15 секунди на вентилатора си е стандартна процедура - така трябва да е.
А помпичката си е направо екстра. Тя работи няколко минути поне.
Жалко, че не я слагат на всички по-късни модели 4хх.
пп:
Добре гледан двигател .
Браво! :thumbup:
Това с 10-15 секунди на вентилатора си е стандартна процедура - така трябва да е.
А помпичката си е направо екстра. Тя работи няколко минути поне.
Жалко, че не я слагат на всички по-късни модели 4хх.
пп:
Добре гледан двигател .
Браво! :thumbup:
Мерси . Стараем се :wink: !
Мерси . Стараем се :wink: !
GT1 Wrote:Това с 10-15 секунди на вентилатора си е стандартна процедура - така трябва да е.
А помпичката си е направо екстра. Тя работи няколко минути поне.
Жалко, че не я слагат на всички по-късни модели 4хх.
пп:
Добре гледан двигател .
Браво! :thumbup:
Помпичката всъщност е стандартна част за инжекциона - и работи 10мин след спиране на нормално загрял двигател.
Според мен основната причина за вторичната водна помпа при тези двигатели е че радиаторът е толкова малък, че след изгасяне на двигателя нормалната конвекция не е достатъчна да охлади блока и се налага принудителна циркулация :roll:
GT1 Wrote:Това с 10-15 секунди на вентилатора си е стандартна процедура - така трябва да е.
А помпичката си е направо екстра. Тя работи няколко минути поне.
Жалко, че не я слагат на всички по-късни модели 4хх.
пп:
Добре гледан двигател .
Браво! :thumbup:
Помпичката всъщност е стандартна част за инжекциона - и работи 10мин след спиране на нормално загрял двигател.
Според мен основната причина за вторичната водна помпа при тези двигатели е че радиаторът е толкова малък, че след изгасяне на двигателя нормалната конвекция не е достатъчна да охлади блока и се налага принудителна циркулация :roll: