Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с клапата за въздух
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Проблемат е че се счупи една пластмаса,която отваря и затваря клапата.Някой да е имал този проблем? До сега се счупи поне 2-а пъти и все я лепя,но ми писна и мисля да я дам на един приятел да я изработи или от пластмаса или от метал...Ето този чарк [attachment=44224]
Видял е зор този приводSmile
Най-добре си я вземи втора употреба .Коли на части - колкото искаш.
Вероятно е монтирана в крайно положение .
Съвет от мен -преди да я монтираш превключи си клапите на парното и намери правилното положение на клапата.
Уж го нaглaсих преди дa го монтирaм . Отнaчaло беше добре,но сегa кaто свaлях километрaжa реших дa погледнa и ето пaк е счупено... видях кaк се зaдвижвa мехaнизмa и го монтирaх тaкa дa не се "опъвa" много. Пуснaх го няколко пъти и си рaботеше. Явно е от горещинaтa лятото Big Grin
в каквото и положение да оставиш клапите при даване на контакт управлението само разбира в какво състяние са(поне при климатроника), ако двата светодиода мигат за 30сек. и после светват едновременно значи има проблем по системата, засича всички аномалии, даже и забевена реакция на моторчетата, но това е игнорирано и не влиза в авариен режим
Проблема е че светодиода на климатроника изобщо не свети.(климатроника изобщо и не работи...)Свети тази само за клапата за въздух.
изобщо включва ли се компресорът?
Не се включва.Така я купих.
Дадох привода на мой приятел.Ще бъде изработен от метал.Като е готов ще кача снимки Smile
Между другото ще бъде изработен по съвет на Mevdo да бъде по-широк в частта,която се захваща към моторчето Big Grin
Щом въпросната част се чупи два пъти, много вероятно е да има някакъв друг механичен проблем. Пробвай на ръка дали клапата се движи свободно.
Климатроника по принцип трябва да се самонастрои по отношение положението на клапата. Все пак за по-сигурно преди да монтираш новата част, сложи всички настройки на автоматичен режим. При подаване на контакт, моторчето ще завърти за известно време и ще спре. Наблюдавай посоката на въртене и ще се ориентираш в какво положение да е клапата когато монтираш частта (отворена или затворена, не помня вече).
Пак казвам - прегледай за други механични проблеми, защото моторчето в корпуса си съдържа редуктор от няколко пластмасови зъбни колела с ел-контакти на тях и щом новата част ще е метална, при наличие на външен механичен проблем, ще го отнесат зъбните колела.
При мен се беше случило така - по някаква причина клапата беше частично разкачена. Рейката, която се е счупила при теб, при мен беше издържала, но вътре в моторчето едното зъбно колело беше счупено на три части, а на едно от другите бяха изронени около 1/3 от зъбите. Скърпих положението с "Капчица", но сега клапата се отваря и затваря по-бавно заради липсващите зъби.

Успех!
Pages: 1 2 3 4 5