Волво Клуб - България

Full Version: Колеги,помощ!VOLVO 460 GLE.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
След загасяване на двигателя(нормално загрял),се включва нек'ва помпа.Върти сума време през което нема палене.Като спре давам контакт, понякога се включва пак.Чак след 10-15 мин пали нормално.
След загасяване на двигателя(нормално загрял),се включва нек'ва помпа.Върти сума време през което нема палене.Като спре давам контакт, понякога се включва пак.Чак след 10-15 мин пали нормално.

GT1

Човече,
акумулатора ти е за изхвърляне!
Или поне се опитай да го заредиш. Big Grin

GT1

Човече,
акумулатора ти е за изхвърляне!
Или поне се опитай да го заредиш. Big Grin
Включва се перката на радиатора.При мен е поне така. Big Grin
Включва се перката на радиатора.При мен е поне така. Big Grin
vilarin Wrote:След загасяване на двигателя(нормално загрял),се включва нек'ва помпа.Върти сума време през което нема палене.Като спре давам контакт, понякога се включва пак.Чак след 10-15 мин пали нормално.

Помпата която се включва е спомагателната водна помпа и работи 10мин след изгасяне на нормално загрял двигател.
Помпата се управлява от контролната система на инжекциона.
Ако колата не пали когато помпата е включена това означава че компютъра получава неправилен сигнал за ПРЕГРЯЛ двигател.

Проблемът може да е в компютъра или в датчика на температурата на двигателя (не този който контролира стрелката на таблото - инжекциона има допълнителен датчик).

Както и да е проверка на компютъра също така ще покаже ако има проблем с датчика.
vilarin Wrote:След загасяване на двигателя(нормално загрял),се включва нек'ва помпа.Върти сума време през което нема палене.Като спре давам контакт, понякога се включва пак.Чак след 10-15 мин пали нормално.

Помпата която се включва е спомагателната водна помпа и работи 10мин след изгасяне на нормално загрял двигател.
Помпата се управлява от контролната система на инжекциона.
Ако колата не пали когато помпата е включена това означава че компютъра получава неправилен сигнал за ПРЕГРЯЛ двигател.

Проблемът може да е в компютъра или в датчика на температурата на двигателя (не този който контролира стрелката на таблото - инжекциона има допълнителен датчик).

Както и да е проверка на компютъра също така ще покаже ако има проблем с датчика.

GT1

....
Или си направи проверка за грешките с тестера и ще ти се изясни картинката.

GT1

....
Или си направи проверка за грешките с тестера и ще ти се изясни картинката.