Волво Клуб - България

Full Version: Предстоящо купуване на S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте.
Доста четох из форума и се хвърлих на една S40-ка 1999г бензин т4 200коня на газ.Имам следното притеснение:Колата върви добре,но при подаване на повечко газ или скорост над 150км автоматично обръща на бензин.При леко каране държи на газ.Собственика каза ,че вероятно е така,защото бутилката е празна. И другото ми притеснение -свети чека
Забележка: По мое виждане не е сменян филтъра на газта от както е сложен.От газ не разбирам ,а върху марката волво нямам наблюдения никакви.ПОМАГАЙТЕ моля.
Вероятно над 150км/час не и достига газ и затова обръща на бензин. Може да е свързано с позапушения филтър за който споменавате. Каква е газовата уредба? Чека може да се види каква грешка дава, възможно е да е вследствие на недобрата работа на газ. Най-добре да я види спец по газовите уредби.
Уредбата,доколкото разбрах е полска.
Да попитам и друго:Ако искам да си направя газовата уредба качествена/в смисъл най-доброто/ Можели да се подменят само някой компоненти,кои и с какви
Личен съвет.
Обслужи си колата,изхвърли и газовото и я накарай да върви перфектно на бензин.Защото на една кола като и сложиш газ,става на г.з.....
Няма по голямо удоволствие да замрънка мотора,във видът в който е бил проектиран.Ако разхода Ти идва по висок,просто си купи по икономичен автомобил.
Моята колица е на газ и съм супер доволен. Редовна смяна на филтрите и почистване на инжекторите и не можеш да разбереш кога преминава от едното гориво на другото. Последното ми извънградско свалих разхода до 7/100.
Колега, газовия компютър следи налягането на газта след изпарителя и ако то падне прехвърля на бензин. Сега причини за падане има много: най-лесната за отстраняване е запушени филтри на течна и газова фази. Другите вече може да са недобре оразмерен изпарител, тръбата от бутилката да е с по-малък диаметър, клапана на бутилката да е има нужда от смяна с по-пропусклив.
С една дума - дебита на газта ти е малък. Остава да уточниш дали е от немарливост или са поспестили при монтажа на газовото.
Нямам никакви претенции да съм спец по газови уредби, макар да съм карал три газифицирани коли. Повечето изпарители са разчетени да покрият мощност от 150 коня. На Рено 25 /128к.с./и БМВ /150к. с./ съм постигал скорост от 170 на газ, можеше още, но влизаш "в киреча" и в големите глоби на магистралата. Мисля, че дори е добре, щом газовата има функция да се отказва, когото не може повече, а ти очакваш 200 коня.
Колата не е човек или магаре, не ми пука дали лапа с кеф горивото, моя работа е да преценя за колко километра ще и взема остатъка от живота. При мен всички коли са били настроени така, че да вървят на газ както и на бензин.
Някой случайно да знае нещо за тази
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=arceb5
Ориентирах се към V40 Т4 98г Тази седмица ,ако имам късмет ще я взема.От любопитство ,къде се сглобяват тези коли.
edd2 Wrote:Ориентирах се към V40 Т4 98г Тази седмица ,ако имам късмет ще я взема.От любопитство ,къде се сглобяват тези коли.
Колега от Монтана май продаваше такава.
Относно сглобката, мисля че беше в Холандия. На съседни конвейри с Митсубиши Каризма, който му е технологичен близнак...
Успех!
Pages: 1 2