Волво Клуб - България

Full Version: проблем ЕГР
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте карам s40 2.0d 2005 година.имах едно необичаино тресене и почукване на празен ход,ходих на диагностика и ми казаха че ЕГР е причината.свалих го почистих го но несе оправи,а като извадя буксата се оправя.колата в движение няма никакъв проблем всичко е нормално(колата е в англия и я карам само тук)проблем ли е да карам с извадена букса на ЕГР, и можели да стане някакъв проблем?
Ако колата няма дпф, смело вади буксата и карай! Smile
ха еми как да разбера?
аз карам вече месец и няма никакъв проблем.
По спомен, ако осмата цифра на вин-а е 3 значи нямаш. Иначе може да се ориентираш по това колко тръби влизат в всмукателя, ако е една - нямаш, ако са две имаш.
Колега, потърси назад моята тема за ДПФ-а и ЕГР-а! Кратък преразказ ->
При мен горублянските тоталкаджий бяха изрязали ДПФ-а, измъкнали ценните вещества, и заварили всичко обратно, без да препрограмират ЕКУ-то. Обаче колата без фактически ДПФ си влизаше в регенерация и умираше. След триседмични драми ЕКУ-то се оказа обезчестено, като сега знае, че няма ДПФ и ЕГР, но продлжава да вади грешка за празен резервоар за адитива.

---

Случи ми се веднъж на път, като умря ЕГР-а и колата умря :mrgreen: След изтръгване на кабелите на ЕГР-а = самолет...

---

Не знам до кога ще остане това V50 при мен, но след него приключвам с нафтовите печки и премиум марките. Насочвам се към нова Дачия или Грейт уол beensini....
Разочарованието от конкретно возило не е показателно за "некачествена премиум марка". Това по скоро е показателно за отношението на собственика, към техническото състояние, и некомпетентността му при избора на читав екземпляр. Незнам колко ще остане в теб това в50, но да предпочетеш гореизброените марки пред Волво, на мен лично ми се струва смешно. Не целя заяждане не ме разбирай погрешно, оправи си колцата и я карай със здраве, защото е хубава. Great Wall ги правят на 30км от мен, познавам хора които работят в завода и мога да те уверя, че това е всичко друго, но не и автомобил. За Dacia даже не намирам нужно да напиша каквото и да е Smile
Сори за спама. Поздрави на вс Smile
..не че автомобила е лош - много добре е пипнат дори. Обаче липсват достатъчно можещи и знаещи механици и сервизи. Освен туй смяната на масло с четирите филтъра ми къса нервите /пътувам 30 км до подходящ сервиз с предварително записан час и чакам поне половин ден/. И е честа практика /поне при мен/ всеки да дига рамене безпомощно и за някоя болежка да тичам до мотопфое за да ми кажат същото или ако евентуално намерят проблема да ми запишат час за след седмица и да вземат една бала пари. Просто поддържането на такъв автомобил / не толкова волво а съвременен дизел/, колкото и да е рядко изисква доста време, с което не всеки разполага. Парите в случая не са най- големия проблем, а голямото мотаене и чакане. Имам и една фиестичка набор на волвака, вярно простовато автомобилче и не става за дълги междуградски преходи ама като реша да сменям маслото прас в най близкия център за смяна на масло / в събота когато сервизите не работят/ и бам за двайсет минути съм готов. Тъй че колега не бъди толкова критичен.
и аз се извинявам за спама
zmiko Wrote:..не че автомобила е лош - много добре е пипнат дори. Обаче липсват достатъчно можещи и знаещи механици и сервизи. Освен туй смяната на масло с четирите филтъра ми къса нервите /пътувам 30 км до подходящ сервиз с предварително записан час и чакам поне половин ден/. И е честа практика /поне при мен/ всеки да дига рамене безпомощно и за някоя болежка да тичам до мотопфое за да ми кажат същото или ако евентуално намерят проблема да ми запишат час за след седмица и да вземат една бала пари. Просто поддържането на такъв автомобил / не толкова волво а съвременен дизел/, колкото и да е рядко изисква доста време, с което не всеки разполага. Парите в случая не са най- големия проблем, а голямото мотаене и чакане. Имам и една фиестичка набор на волвака, вярно простовато автомобилче и не става за дълги междуградски преходи ама като реша да сменям маслото прас в най близкия център за смяна на масло / в събота когато сервизите не работят/ и бам за двайсет минути съм готов. Тъй че колега не бъди толкова критичен.

+1
Подкрепям мнението ти относно местата за обслужване и ремонт, факт е че волвата ги гледат като летящи чиний, но това поне за мен, не може да бъде причина да си сменя колата. Сори ако прозвучах критично и леко фЕнатично в горния си пост. Оспамихме темата на колегата, ако модераторите преценят, нека разчистят Smile Хубав ден колеги! Здраве!
ок ,благодаря много.сега ще проверя ако нямам ще карам така ако има копувам един ЕГР и готово.благодаря още един път.