11-02-2015, 04:22 AM
Автомобилът е V50 2.0D 136 к.с. MY2005
Пали трудно. Обикновено пали трудно само първото палене за деня. При запалването отзад НЕ излиза нищо. Нито кълба с чернилка, нито бели пушеци. След това, без значение студен/топъл ДВГ, пали сравнително нормално. Преди 3 години е правен основен ремонт на стартера.
Възможно ли е някъде в горивната система да се губи налягането на нафтата и помпата да го подкачва при вртене на стартер? Такива са ми подозренията. Освен това вече не се смнявам в пикаеща дюза, защото колата върви и харчи нормално...
Някакви предположения и свети?
Пали трудно. Обикновено пали трудно само първото палене за деня. При запалването отзад НЕ излиза нищо. Нито кълба с чернилка, нито бели пушеци. След това, без значение студен/топъл ДВГ, пали сравнително нормално. Преди 3 години е правен основен ремонт на стартера.
Възможно ли е някъде в горивната система да се губи налягането на нафтата и помпата да го подкачва при вртене на стартер? Такива са ми подозренията. Освен това вече не се смнявам в пикаеща дюза, защото колата върви и харчи нормално...
Някакви предположения и свети?