Волво Клуб - България

Full Version: парно - духа студено
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
искам да питам, какво се прави когато парното ти духа студено, когато е сложено докрая на топло? естествено, изчакал съм 10-15 мин да загрее колата - направо непрекъснато си е така... преди загряваше по-бързо, почна да става хладно, а вече си е направо студено..
А какво показва датчика за температурата?
Ако и той е на "нулата" най-вероятно ти е отишъл термостатът.
отчита нормално - като загрее стои по средата
Щом загрява значи не е термостата и остава радиатора на парното да не се пълни с топлата вода или антифриз. Това означава че кранчето което се намира над педалите стои затворено значи или нещо е счупено или жилцето му е скъсано а ако е с вакуумно управление нещо по PVC маркучите. Опитай да го врътнеш на ръка или пък гледай дали мърда като местиш плъзгача на таблото ако си с плъзгач де...
Да не би да има въздух, при мен когато се беше задръстило едно трипътниче правеше така.
Вучйо ми с неговото 244 имаше подобен проблем с парното и си спомням че си търсеше доста стръмен баир, за да се надигне предницата и да излезе въздуха.
Може и радиатора да се е задръстил, но ми се струва малко вероятно.
Първо - кранчето ти е от към двигатела - вижда се.
Погледни жилото дали се мърда - при движение на ръчката вътре.
Второ - при отворено парно - само се обезвъздушава - самото то!
На вакумен принцип е парното!! - ако има случайно въздух - може и да нямаш пак парно.
Абе - ако минеш покрай мен ще го оправим бързо.
Ами ще се разберем..

п.п. днес забелязах, че стрелката на температурата внезапно вече не мърда... може би е термостата все пак. а иначе си духа топло, ако напр. съм го спрял и го пусна като е загряла - духа 1 мин. и постепенно изстива..
castor Wrote:......ако напр. съм го спрял и го пусна като е загряла - духа 1 мин. и постепенно изстива..
Това е нормално при изгасен двигател!
За термостат как се пробва дали работи!
Като запалиш колата, след 2-3мин. пипаш маркуча за към купето (да е отворено парното-без да духа) - трябва да е хладко.
След още 5мин. пипаш радиатора отпред - на входящия и изходящия маркуч. Ако там е хладко или топло - ЗНАЧИ, Термостата ти НЕРАБОТИ.
Важи за всички това.

п.п.-Зависи от времето или пипа дв. който имате - за загряването!

castor_

Ох.. още проблеми - днес видях, че всъщност индикатора за темп. не е на 0 (както бях решил), а на МАКС (извън червеното даже в скалата). това става в момента, който дам контакт - забива с е в края. И не иска да запали - както когато нямаш бензин напр. - върти, захапва, но не запалва. Пробвах да я бутна напред-назад, все тая. Бензин имам - не е в това проблема. Може би датчика (или термостата) подава "прегряване" и компютъра се шашка и не подава гориво (или предава прекалено много), не съм наясно точно. Та днес я оставих пред нас, довечера пак ще пробвам... ако не стане - ще я карам на сервиз. Cry
castor_ Wrote:... а на МАКС (извън червеното даже в скалата). това става в момента, който дам контакт - забива с е в края. И не иска да запали - както когато нямаш бензин напр. - върти, захапва, но не запалва. Пробвах да я бутна напред-назад, все тая. Бензин имам - не е в това проблема. Може би датчика (или термостата) подава "прегряване" и компютъра се шашка и не подава гориво (или предава прекалено много), не съм наясно точно. Та днес я оставих пред нас, довечера пак ще пробвам... ако не стане - ще я карам на сервиз. Cry
Не се шашкай!
Термостата няма нищо общо с датчика.
Уреда ти отчита някакъв проблем - в тоците - НЕ Е ВАЖНО ЗА СЕГА.
На дърпане трябва да пробваш да запали!
Имаш някакъв проблем с тока за паленето или ония датчик дето ти е за подаването на горивото за в двигателя.
До колкото се сещам МАЙ не го смени!?
Провери си бушоните дали са ти здрави! И запомни кой е, ако е изгорял. Подмени го с подходящия.
Pages: 1 2