Волво Клуб - България

Full Version: с 40 1.8 малко въпроси за нови членове
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги взех въпросното волво с 40 и като цяло имам доста въпроси за него.
1. Не ми работи никое стъкло -на шофьорската врата цъка някакво реле и до там нито от вратите нито от панела иначе копчетата и на двете светят значи има ток до тях,проверих бушоните всичко е здраво. :roll:
2. Както караш и от време на време има едно цъкане все едно реле или клапа за около 3 4 сек. после изчезва по някое време пак и най често се слуша като караш и пуснеш газта
3. колата работи като цяло добре (само на бензин е не е имала газ) но от време на време заработва на 3 цилиндъра за около секунда 2 и си се оправя само Confusedhock: за една седмица 3 пъти ми го направи
4.Какво мислите за въпросният двигател добър ли е не е ли,скоростите ми казаха,че били на рено което също не знам добре ли е не е ли(сдават ли бързо багажа)
5.Мога ли да сложа обикновенна газ или трябва да е инжекцион гледам ,че е с метални колектори
6.Какъв е средният разход на тези автомобили (беше на лампа сложих 40 лв бензин минах 263 км и пак ми светна лампата) не се оплаквам просто питам Big Grin

като цяло това се сещам за момента и ще се радвам на отговори от ваша страна
Колега, ако очакваш смислени отговори започни с някой уточнения :

"въпросното волво с 40" коя година е?
"въпросният двигател" е?
"сложих 40 лв бензин" на каква цена?

А като цяло S40 е много добра кола, освен ако не питаш хората, които са имали проблеми с тях ...
колега благодаря за бързото включване, така колата е 98 г. с 1.8 мотор 115 кс. за горивото съм сипал на лукойл цената мисля,че беше кам 2.03 ако не се лъжа,и така относно колата всички ме съветваха да не е взимам,че лесно късала агренаж,скоростите бързо сдавали багажа,имала някакъвв тампон които много бързо се развалял и бил 300 лв... абе с две думи направо било най-големия боклук на волво, но разберете просто като е видях си казах,че е това е моята кола Big Grin
просто се влюбих в този автомобил особенно като до сега съм карал 3 години сеат ибиза

и в случая се сещам за една приказка :
-Който се качи веднъж на кон после трудно си взима магаре!
Всяка кола си е индивидуална за себе си и е в тотална зависимост от тези, карали я преди теб. Има колеги, които са очаровани от този модел, но аз карах същата от 1996 г. със същия двигател като твоя и повече не искам и да седна дори в този модел повече ...
Модела за мен лично е безпроблемен ,ако собствениците преди теб са полагали минимални сервизни грижи, нормални за всяка една кола.Двигателя е на волво ,скоростната кутия е на рено . Кутията малко спъва двигателя и за това няма особено голяма динамика,също така двигателя е лаком и не е от икономичните. Като цяло модела е взел най-доброто от 90-те.Спрямо Сеат-а сега ще имаш чувството че си в совалка.Тоя тампон дето казваш се намира от ляво на двигателя ,като застанеш пред него. Наистина е скъп,но морги има колкото щеш и алтернативи много.Няма да се плашиш,важно е че си купил колата с мерак и ти е харесала.Не си сбъркал .Хора дето не са карали волво , а само са слушали приказки на маса не ги слушай какво ти говорят. Поддържай си колата и се грижи за нея добре , за да ти се отплати и тя със същото.Проблемите които описваш ..за тях , просто се консултирай с някой майстор и да я види на място и предполагам ще намерите проблема. Чети темите във форума свързани с модела ,а и не само, ползвай търсачката има почти всичко описано във форума и все пак ако нещо не намериш или не ти е ясно питай.Успех и безаварийно.
iordan88 Wrote:колата е 98 г. с 1.8 мотор 115 кс. .... че лесно късала агренаж,скоростите бързо сдавали багажа,имала някакъв тампон които много бързо се развалял и бил 300 лв... абе с две думи направо било най-големия боклук на волво

На практика е почти идентичена с моята бивша Smile Всичко казано по-натам е някаква митология, на която мога само да се усмихна.... Това е един от най-здравите автомобили, които въобще са конструирани някога (окачване, разработено съвместно с Митсубиши, присъства и в модела Каризма), което аз лично никога не съм ремонтирал за 90-те хиляди километра, в които я карах (а когато я взех беше вече 10 годишна), с изключение на първоначална смяна на карета (които се сменят самостоятелно, а не с цялата полуоска, както е модерно за много от седаните от този период) и струват, почти колкото на всеки масов автомобил. Същият километраж съм навъртял и с агренажния ремък, който смених, когато я закупих - повече не съм го сменял. Сложих му газов инжекцион за около 1200 лв. на 3-тия месец, след като го купих и средните разходи само в София бяха около 13-14/100, а на извънградско около 9. Никога преди това не бях карал толкова надежден и стабилен автомобил и ако не беше толкова овехтял и поочукан с времето, все още бих си го карал. Нека само спомена и фактът, че S40 е първият атомобил с оценка 4 по стандартите за сигурност от средата на 90-те години, далеч преди който и да било модел на Мерцедес например да получи такава.
колеги благодаря за отговорите,колата е от италия сега е регистрирах външно и вътрешно е перфектна с изключение на леко пукната задна броня, човека си ме излъга естествено като ми полазва бележки и фактури че е сменян ремък и ролки защото нали сме свикнали да не вярваме дори и себе си Big Grin е вкарах в сервиз и колата няма грешки има 2 биалети и 2 шарнира за смяна и махнахме капака на агренажа и по него има напукано по ремака(бее личи си че е стар) пистовия на визия е като нов (няма напукано и е черен все едно сега излиза от производство) но задалжително ще ги смена, а относно стъклата мери има ток до копчетата и вика , че сигурно машинките са изгоряли, ама пък чак и 4-те нещо не ми се вярва или не му се занимава да навлезе в проблема и пак казвам някакво реле в шофьорската врата цъка но никойне работи
Относно работата на мотора на 3 цилиндъра, проблема може би е в бобината(те). Този мотор е чувствителен към свещи, кабели, бобини. За подмяната на трите изброени, сумата е около 200 лева( 50/60/90). Може да сложиш обикновена ГУ, но разхода в града ще 18++ газ.
добро утро колеги... колега прав си бобина излезна странното е ,че работи когато си иска,вчера спря и като е изфорсирах трагна после пак спря абеее поръчал съм вече ме то така не се кара
Направо поръчай две, за да нямаш главоболия в близко бъдеще. Другата и тя е пътник и ще те изненада някъде из път!