На 4 и 5 предавка при натискане на газта колата набира и на 3100.обр турбото изключва връщам педала и след 2 сек турбото се появява пак но във високите обороти изключва.
Ако някой знае какво може да е да пише..
Спукан маркуч ( турбопът ) ?
До 3000.обр си ги държи и колата върви доста прилично.
Гледам че има един клапан точно на турбото и ме съмнява...
Може да се затвори темата...проблема е решен с вакум клапан..
проблема е във вакум клапана...разтоварва турбината като задържиш повече във високи обороти.
V70TDI Wrote:проблема е във вакум клапана...разтоварва турбината като задържиш повече във високи обороти.
Ето го проблема....и не зная какво да го правя а сигурно това ново е доста скъпо..за това продавам колата пуснал съм я 2000лв 99г е от последните с чип и всички екстри.
Колега, то си е твоя работа, но защо не си я оправиш ако е само това :roll:
Сложих втора ръка клапан стана по зле и си върнах моя...
в магазините до сега дето съм проверил нов няма.
Страх ме е да питам в представителство колко пари ще е,а до сега съм хвърлил доста пари по тази кола и вече нямам желание.
Иначе си движи и няма ядове но решиш ли да изпревариш трябва да караш до 3000обр. иначе изключва турбото.. на 5та до към 150кмч
Мисля да си взема Бора 1.9TDI.
Дай снимки на колата.
Къде се я пуснал за продажба?