Волво Клуб - България

Full Version: Проблем! Въздух в горивната система!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Айде сега ново 20, от някъде дърпа въздух и нафтата се връща обратно и предполагам знаете....няма палене! Та въпроса ми е има ли смисъл да слагам възвратни клапани преди и след филтъра, тези уплътнения на самите щипки сменят ли се и ако случайно е от уплътненията на помпата, те сменят ли се демек подлежи ли помпата на обслужване. Ако да колко $ горе доло, че нали знаете идват празници. Wink
Сменят се 0-пръстените на бързите връзки влизащи и излизащи от филтъра. Нямам представа колко струват, но едва ли са скъпи.
А ако е варианта с помпата, тя обслужва ли се?
Нашият модел няма Подкачваща помпа в резервоара !
Това го знам, питам за помпата за високото налягане.
Biserov Wrote:Това го знам, питам за помпата за високото налягане.

Комънрейл помпата на този двигател не създава проблеми.
Добре ще е колата да се закачи с подходяща апаратура и да се види дали и какво налягане държи при изгасен двигател и в момента на паленето.
Нищо не става ,сменям о пръстени същата работа. Оригинални о пръстени не продават искат да ми набутат целия горивопровод... Нещата отиват на към българска му работа. Махам всичко , един маркуч с две скоби и точка.....
Здравей, всякакви О-пръстени се продават по магазините за камиони, там дори имат комплект за около 30 лв с размери от о до О. Провери дали твоите О-пръстени са твърди и дали всъщност може да работят нормално. Ако няма от къде да си вземеш О-пръстени ми пиши на лично за размера, също дали са кръгли или с квадратно сечение, до мен има магазин с всякакви размери, както масло и топлоустойчиви. Не бързай да си изкорубиш колата.
Поздрави