Волво Клуб - България

Full Version: S40 1.9 TD Bosch ГНП
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги..наскоро закупих автомобила и тъй като не бях наясно сега наскоро разбрах че ГНП lucas е подменено с bosch. Не тръгва добре и понякога губи мощност. Моля да споделите опит и да ми кажете има ли риск за автомобила с тази помпа.
Пич,писа ми на лично,искаше ми телефон за връзка,дадох ти го,е не звънна да се видим.Мисля че знам коя кола си купил.Тъмно синя ли е.
grandekolio Wrote:Колеги..наскоро закупих автомобила и тъй като не бях наясно сега наскоро разбрах че ГНП lucas е подменено с bosch. Не тръгва добре и понякога губи мощност. Моля да споделите опит и да ми кажете има ли риск за автомобила с тази помпа.

В началото на производството на този модел, слагат Лукас а след това помпата е заменена с Бош . От това се печелят 5 коня и става 95 . Бош е с електронно управление и може да и се направи чип-тунинг.
Колега , коя година е твоят автомобил ?
Mihov Wrote:
grandekolio Wrote:Колеги..наскоро закупих автомобила и тъй като не бях наясно сега наскоро разбрах че ГНП lucas е подменено с bosch. Не тръгва добре и понякога губи мощност. Моля да споделите опит и да ми кажете има ли риск за автомобила с тази помпа.

В началото на производството на този модел, слагат Лукас а след това помпата е заменена с Бош . От това се печелят 5 коня и става 95 . Бош е с електронно управление и може да и се направи чип-тунинг.
Колега , коя година е твоят автомобил ?


Колата е 97 година, но има разкачени кабели и един вакуум.
vil4an76 Wrote:Пич,писа ми на лично,искаше ми телефон за връзка,дадох ти го,е не звънна да се видим.Мисля че знам коя кола си купил.Тъмно синя ли е.



Писах ти да се доуточним
grandekolio Wrote:Колеги..наскоро закупих автомобила и тъй като не бях наясно сега наскоро разбрах че ГНП lucas е подменено с bosch. Не тръгва добре и понякога губи мощност. Моля да споделите опит и да ми кажете има ли риск за автомобила с тази помпа.

Моят съвет е да си намериш читава помпа LUCAS , читав сервиз в който да ти я монтират и да закачат разкачените маркучи и кабели, помпата BOSCH заедно с управлението /ако въобще някой се е светнал че и то трябва да се монтира, щото има и калпазани-монтьори/ да продадеш и всичко ще ти се нареди. Ако всичко останало по колата - компресия , турбина, кулер и т.н. си е наред , колата ще върви мнооооого прилично за 90 к.с. , така както е излязла от завода ! Wink
mevdo Wrote:
grandekolio Wrote:Колеги..наскоро закупих автомобила и тъй като не бях наясно сега наскоро разбрах че ГНП lucas е подменено с bosch. Не тръгва добре и понякога губи мощност. Моля да споделите опит и да ми кажете има ли риск за автомобила с тази помпа.

Моят съвет е да си намериш читава помпа LUCAS , читав сервиз в който да ти я монтират и да закачат разкачените маркучи и кабели, помпата BOSCH заедно с управлението /ако въобще някой се е светнал че и то трябва да се монтира, щото има и калпазани-монтьори/ да продадеш и всичко ще ти се нареди. Ако всичко останало по колата - компресия , турбина, кулер и т.н. си е наред , колата ще върви мнооооого прилично за 90 к.с. , така както е излязла от завода ! Wink

Благодаря за отговора. В единия сервиз имат съмнения за подменени дюзи... усложняват ли се нещата?
Здравейт, колеги.
От скоро съм собственик на V40 1,9 TD 1997 г.
Винаги много съм харесвал този модел, и в крайна сметка го закупих.
Много ми харесва колата, но се появи теч в помпата и започна да пали трудно сутрин.
След не много ефтини ремонти се оправи, но една вечер започна да трака на счупено.
Обратно при помпаджията, оказа се вакум клапън после аванс клапън .
В момента колата не трака мо не върви.
От въпросния майстор получих оферта да ми се замени помпата с BOSCH без компютър умана дюза и датчик полужение на педала, понеже лукаса не ставала да се оправи.
Та въпроса ми е в възможен ли е този филм и заслужава ли си и защо старата помпа е непоправима ?
Аз съм от Добрич и редовно съм във Варна моля Помагайте защото съм затънал вече много и се видях в чудо, а за VOLVO бях чувал само хубави работи.
Поздрави
radio182 Wrote:Здравейт, колеги.
От скоро съм собственик на V40 1,9 TD 1997 г.
Винаги много съм харесвал този модел, и в крайна сметка го закупих.
Много ми харесва колата, но се появи теч в помпата и започна да пали трудно сутрин.
След не много ефтини ремонти се оправи, но една вечер започна да трака на счупено.
Обратно при помпаджията, оказа се вакум клапън после аванс клапън .
В момента колата не трака мо не върви.
От въпросния майстор получих оферта да ми се замени помпата с BOSCH без компютър умана дюза и датчик полужение на педала, понеже лукаса не ставала да се оправи.
Та въпроса ми е в възможен ли е този филм и заслужава ли си и защо старата помпа е непоправима ?
Аз съм от Добрич и редовно съм във Варна моля Помагайте защото съм затънал вече много и се видях в чудо, а за VOLVO бях чувал само хубави работи.
Поздрави
Пич,не се вкарвай в излишни филми.Явно си попаднал на кофти майстор.Помпата се ремонтира доста успешно,и мога да кажа че за тези 90 катъра които има тази кола,върви доста добре.И на втора пили гуми.А за тракането,явно си имал вода в нафтата.Смени си доставчика на гориво.Клапан авансатор,се сменя само ако протече.Пиша това,защото съм минал и аз по твоят път.Клапан авансатора съм си го сменял сам.Няма нищо сложно.Ако има нещо питай.
vil4an76 Wrote:
radio182 Wrote:Здравейт, колеги.
От скоро съм собственик на V40 1,9 TD 1997 г.
Винаги много съм харесвал този модел, и в крайна сметка го закупих.
Много ми харесва колата, но се появи теч в помпата и започна да пали трудно сутрин.
След не много ефтини ремонти се оправи, но една вечер започна да трака на счупено.
Обратно при помпаджията, оказа се вакум клапън после аванс клапън .
В момента колата не трака мо не върви.
От въпросния майстор получих оферта да ми се замени помпата с BOSCH без компютър умана дюза и датчик полужение на педала, понеже лукаса не ставала да се оправи.
Та въпроса ми е в възможен ли е този филм и заслужава ли си и защо старата помпа е непоправима ?
Аз съм от Добрич и редовно съм във Варна моля Помагайте защото съм затънал вече много и се видях в чудо, а за VOLVO бях чувал само хубави работи.
Поздрави
Пич,не се вкарвай в излишни филми.Явно си попаднал на кофти майстор.Помпата се ремонтира доста успешно,и мога да кажа че за тези 90 катъра които има тази кола,върви доста добре.И на втора пили гуми.А за тракането,явно си имал вода в нафтата.Смени си доставчика на гориво.Клапан авансатор,се сменя само ако протече.Пиша това,защото съм минал и аз по твоят път.Клапан авансатора съм си го сменял сам.Няма нищо сложно.Ако има нещо питай.
Нафтата си е ок, авансатора протичаше леко през кабела.
В момента има проблем, от вакум регулатора пуска нафта в колектора и за това трака.
Pages: 1 2