Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с нафтова помпа за ниско налягане???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,

при регулярната смяна на масло и горивен филтър, се оказва, че колата не иска да обезвъздуши. Върти върти но не качва нафта. Накрая сипаха нафта в тръбичките ръчно, повъртя, запали и всичко ок. Според майстора имам нафтова помпа в резервоара, VDO, която не работи. Цена от 800 до към 1200лв за оригинална такава. Изглежда помпата не работи от доста време, защото и при предната смяна майстора беше споменал за трудно обезвъздушаване.

1. Може ли просто да не знаят как се обезвъздушава?
2. Какви са други симптоми за неработеща такава помпа? (няма грешки на компютъра)
3. Струва ли си да търся 2ра ръка или риска да повторя всичко това не си струва?

Благодаря предварително!
Тази кола V50 - с този двигател 2.0 D - пежо мотор, НЯМА горивоподкачаща помпа в резервоара :!:
Ня-ма!
(по-здрави на майстора ти!)
И дано да имаш здрав стартер и як акумулатор при тази ситуация. Wink

Процедура:
След монтажа на горивния филтър се ползва вакуум, който да докара и напълни нафтата в него.
За да има откъде комънрейл помпата да си засмуче необходимото количество за запалване на двигателя.
Еййй, страшен си, мерси за бързия отговор, че когато нещо не е наред с В-то се сдухвам. Все още не мога да намеря някой читав майстор в София Sad
Dorio Wrote:Тази кола V50 - с този двигател 2.0 D - пежо мотор, НЯМА горивоподкачаща помпа в резервоара :!:
Ня-ма!
(по-здрави на майстора ти!)
И дано да имаш здрав стартер и як акумулатор при тази ситуация. Wink

Процедура:
След монтажа на горивния филтър се ползва вакуум, който да докара и напълни нафтата в него.
За да има откъде комънрейл помпата да си засмуче необходимото количество за запалване на двигателя.
Интересно!Във VIDA-та дават,че има!? :roll:[attachment=45243][attachment=45244]
Хмм Smile би било хубаво, но няма.
Dorio Wrote:Тази кола V50 - с този двигател 2.0 D - пежо мотор, НЯМА горивоподкачаща помпа в резервоара :!:
Ня-ма!
(по-здрави на майстора ти!)
И дано да имаш здрав стартер и як акумулатор при тази ситуация. Wink

Процедура:
След монтажа на горивния филтър се ползва вакуум, който да докара и напълни нафтата в него.
За да има откъде комънрейл помпата да си засмуче необходимото количество за запалване на двигателя.

Колега, забелязвам че имаш мнение по най-различни казуси и този факт ме кара да попитам - всичко това личен опит от направени от теб ремонти ли е или просто имаш достатъчно информация от други източници ?
stifunkata Wrote:Хмм Smile би било хубаво, но няма.
Дааа,явно е така.Обясниха ми го и други колеги.Не съм я виждал и не споря.Малко ме учудва,че във VIDA-та са го дали като fuel pump.На магазините на Валери Груп има ръчни поми,гумени,като тези на Пежо 1,6HDI по 12 лева.Мисля,че не е проблем да се монтира преди филтъра.