Волво Клуб - България

Full Version: Егр
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Този клапан става ли за v40 1.9 115к.с 2001г.

PIERBURG 7.22818.57.0 EGR клапан MEGANE I/TRAFIC 1.9 DCI/DTI
Колега здравей
Аз сложих нов,макар да не беше проблема от него.
Тоя става ,но при демонтажа на старият.В Бг ми обявиха цена от 280 лева.Аз го купих за около 240 лв.
Внимавай с болчетата ,че аз скъсах единият и сега карам само с два.
И като махнеш дросела виж гарнитурата му ,то е една гумена гарнитура,
Аз направих една от картон с малко грес да запече.Тая гума се опича с времето и почва да изпуска масълце.
За маслото четох обяснение ,че е от масленият кондензатор(пластмасата където наливаш масло на двигателя) ,който периодично трябва да се подменя,но го има само в оригинал и струва около 240 лв .
tocilios Wrote:Колега здравей
Аз сложих нов,макар да не беше проблема от него.
Тоя става ,но при демонтажа на старият.В Бг ми обявиха цена от 280 лева.Аз го купих за около 240 лв.
Внимавай с болчетата ,че аз скъсах единият и сега карам само с два.
И като махнеш дросела виж гарнитурата му ,то е една гумена гарнитура,
Аз направих една от картон с малко грес да запече.Тая гума се опича с времето и почва да изпуска масълце.
За маслото четох обяснение ,че е от масленият кондензатор(пластмасата където наливаш масло на двигателя) ,който периодично трябва да се подменя,но го има само в оригинал и струва около 240 лв .


Здрасти,
На мене при демонтажа са ми счупили едното уше за болчетата на механичната част, която е крива вече и гарнитурата е изкривена и тя. Сериозна БОРБА е паднала........в сервиз на БОШ.Около 180лв.може да го намеря егр, дросела и на мене е омаслен. Масления кондензатор го смених лятото, взет от Рено за 48лв.
Волвото няма мощност при ниски обороти,при 2800 се отпушва но много трудно ги стига.Пуши много направо сажди излизат отзад.
mitko-v40 Wrote:
tocilios Wrote:Колега здравей
Аз сложих нов,макар да не беше проблема от него.
Тоя става ,но при демонтажа на старият.В Бг ми обявиха цена от 280 лева.Аз го купих за около 240 лв.
Внимавай с болчетата ,че аз скъсах единият и сега карам само с два.
И като махнеш дросела виж гарнитурата му ,то е една гумена гарнитура,
Аз направих една от картон с малко грес да запече.Тая гума се опича с времето и почва да изпуска масълце.
За маслото четох обяснение ,че е от масленият кондензатор(пластмасата където наливаш масло на двигателя) ,който периодично трябва да се подменя,но го има само в оригинал и струва около 240 лв .


Здрасти,
На мене при демонтажа са ми счупили едното уше за болчетата на механичната част, която е крива вече и гарнитурата е изкривена и тя. Сериозна БОРБА е паднала........в сервиз на БОШ.Около 180лв.може да го намеря егр, дросела и на мене е омаслен. Масления кондензатор го смених лятото, взет от Рено за 48лв.
Волвото няма мощност при ниски обороти,при 2800 се отпушва но много трудно ги стига.Пуши много направо сажди излизат отзад.

Здравей колега
Масленият кондензатор нов ли го купи или на старо от някое Рено?
Това с болчетата се едно са ги напрявавили да не се развиват .До колкото знам се прави с набита втулка от бронз по някой си стандарт.Виждал съм някъде но не мога да се сетя къде.Инак 180 лева не са много за ЕГР, да не е само за клапата?
Да не е регулиращият клапан на турбото ?
Нов го взех. 8200707066 или 8200082486 беше номера отдушник картерна вентилация за 37.50 без ддс. гледах по фактурата. Единия номер беше стар и другият е актуален в момента.ЕГР е комплект цената е с отстъпката.
mitko-v40 Wrote:Нов го взех. 8200707066 или 8200082486 беше номера отдушник картерна вентилация за 37.50 без ддс. гледах по фактурата. Единия номер беше стар и другият е актуален в момента.ЕГР е комплект цената е с отстъпката.
Спр цени са ти направили.Тия дни ще отида да поръчам един от Рено тук.Инак сега Изпуска ли масло от дросела.Нормално като се смени масленият утаител не трябва.
А на колко хиляди е твоята в40..Моята е на 183 хил..Беше на 166 хил. като я взех май .Ама пусто му разкарване върти километража,Малко тампоните на скоростната кутия и отпред са умекнали ,но преди техническият трябва да ги сменя.
Поздрави
То никой не продава коли в БГ. над 110-120 000 км. така, че никой не знае реалните километри.. на 160 000 е сега.
Дросела е омаслен и сега,но несъм го чистил досега.Ако колега има стар ЕГР, със здрава механична част да пише.