Волво Клуб - България

Full Version: v40 2.0 16v 1996 голямо приключение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Наскоро си купих въпросното в40 като начало беше добре, ама след 157 километра път се наложи да търся пътна помощ.
Скоростната кутия се прецака. След 10 дневно ходене по мъките я смених барабар със съединителя, но при смяната нещо стана.
Газовия инжекцион изчезна(т.е не работи) и когато поработи на място около 2-3 мин почва да губи обороти, а и се появиха тези лампи на таблото.
Кои лампи се появиха на талото? ГИ няма нищо общо с колата, за там ти трябва газаджия, който явно ще оправи магариите сътворени от майстора, който ти е сменял кутията и съединителят
Нема са пуашиш, щом са се появили ламбите е добре, по-притеснително е ако липсват ...
Това приключение не е никакво приключение ,а обикновено посещение при "майстора".
Ами що па да не се прецака кутията? Той левия вътрешен маншон като се скъса и изхвърли маслото, освен да стане мармалад вътре няма кой знае каква друга опция.
Проверявайте си маслото на 40-ските и състоянието на маншона, че хвърля маслото за нула време и може хич да не разберете. На мен ми го направи като навих пълен десен да я сгъна на един паркинг и се разпра. Слизам и се хиля как на някой му е текло масло като с лейката но се оцъклих като видях, че следата води под моята кола. Като пинчер със синузит веднага надуших чесновия аромат и като бръкнах в пробката беше сухо като в...нещо си :mrgreen:

От Рено някакво беше стават 1/1 маншоните и са тънка лайстна, не като волварските. Пак са си с лагера и както си трябва в комплект. Успокоителното е, че не само ние сме прецакани, някои с рендета и те са в джаза.
Аз карам същото вече 6-та година и нямам проблеми.Сигурно му е дошло времето на маншона,и ако си имал време да го закараш веднага на преглед при майстора да си го отстранил навреме проблема.
аз май така го купих със скъсан маншон.пък тука където живея са от майстор нагоре