Волво Клуб - България

Пълна версия: Volvo V40 T4 съвет
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте колеги!Харесах едно такова в Германия за 2000евро 2000г. 216 000км. реални производство фейслифта собстветика не иска да свали повече. Сложил му е някакъв разтоварващ клапан на турбото и свисти при подаване на газ. Турбото се включва на около 2000оборота и направо лепи за седалката има малко масло засъхнало около турбото това проблем ли е?Как мога да тествам турбото да разбера дали има още ресурс в него?.Има всички екстри борд компютър 4ел.стъкла подгряване на седалките дори DSA,тракшън котрол, ксенон,навигация с блутот му е сложил отделно хубави лети джанти с хубави зимни и летни гуми запазено е не е пушето вътре.Няма удари боята е оригинална.Забележките му са подпухнала малко боята ръжда в десния преден калник точно до прага на предния ляв калник на веждата и малко на капака.Какво ще ме посъветвате вие за тези пари струва ли си за тази година? Ако е 2004г. същото му искат 3500евро.
Взимай го ! Не се чуди.
Гледана по немски стандарти кола - какво по-добро?
И от мераклия собственик.
пп:
Няма как да провериш турбото - поне немецът няма да се съгласи да ровичкаш по колата му.
Просто виж ауспуха и нагара вътре, за да разбереш дали "похапва" масло или е в нормите.
Успех.
Благодаря за отговора колега! Масло горяло според собственика на 2000км. 200грама. Мен ме смутиха километрите,защото всеки казва,че на тези км. турбото е към своя край и за годината 2000г. като се има в предвид,че в България цените са по ниски.Иначе включи ли се турбото става нещо страшно мен ме беше страх да натисна педала докрай.Мойта старата беше 1.8 115к. изобщо няма база за сравнение във вървенето,а пък и скоростите тус май са си на Волво,тъй като задната е назад и не са така ъси както преди фейса.
[quote="dimitar76"]Благодаря за отговора колега! Масло горяло според собственика на 2000км. 200грама. Мен ме смутиха километрите,защото всеки казва,че на тези км. турбото е към своя край и за годината 2000г. като се има в предвид,че в България цените са по ниски.Иначе включи ли се турбото става нещо страшно мен ме беше страх да натисна педала докрай.Мойта старата беше 1.8 115к. изобщо няма база за сравнение във вървенето,а пък и скоростите тус май са си на Волво,тъй като задната е назад и не са така ъси както преди фейса.Той не беше измил двигателя и по турбото видях малко масълце това ме смути.
Здравей колега, от една седмица и аз съм собственик на такова, само че Т2 мотора 160к.с. Моята също е нов внос от германия и има ръжда на същите места както и по праговете. Това явно им е слабо място може би заради пластмасовите лайстни които задържат влага и химии през зимата. За щастие отдолу едва ли ще има поражения, поне при мен по пода няма ръжди. По моето турбо има масло но отдолу където е тръбичката за оттичащото се масло (предполагам протекла гарнитура или о-пръстен не помня какво слагаха) . Моята е на 236х.км 99% реални. Също имах притеснения за турбината но факт, че колата си дърпа, не свири турбото и няма сини пушеци отзад. Бензиновите турбини работят при малко по-благоприятни условия и съответно пробега може и да е по-дълъг. Аз също мисля че е добра оферта, мен ме привлякоха екстрите (провери всичко дали работи) и бензиновия турбо мотор. Възможни проблеми с врътката за светлините (блокирала или неработеща) това от форума го разбрах че е слабо място. Успех!
Благодаря за отговорите колеги! Явно ще го взимам,а това с врътката на фаровете трябва да се сложи реле допълнително ако направи проблем иначе нагаря ключа и няма къси светлини.
Дали си струва, най добре сам ще прецениш след като си я огледал. Моето го взех за 1500лв. от Пловдив от обява в карс бг. с подгрев на седалки и огледала, климатроник, ел.шибедах, кристалния фар, CD с aux I USB, DSA, както и с гореспоменатите ръжди. Въпреки първоначално ниската цена слагаш 300 лв.минимум за обслужване, 500 лв.за регистрация, ако ще е в бг. газ евентуално, и ремонт по купето и си стана доста прилична цена. По изгодно е да търсиш регистрирана, но с този мотор се броят на пръсти.
Да благодаря колега! Капарирах го вече скоро е обслужено сменен е ангренажния ремък маслото, амортесьорите,съединителя,спирачните дискове и накладки,като се включи турбото лепи за седалката направо това би трябвало да говори,че е добре няма шумоне от него чуна се само буутстера винтила за разтоварване на турбото,който е сложен допълнително.Тук в Германия също се срещат много трудно специално този мотор и в това състояние и да е 2000г. фейса повечето са 98/99г има 2002 и 2003 обаче са луди цени от 3000евро.Ходих да гледам от автосалон едно 99г. преди фейса искаха му по обява 1590евро на снимките изглеждаше добре обаче като отидох на место видях как и 2та прага му бяха изгнили тотално и 4диска бяха за смяна изобщо се обърнах и си тръгнах не исках да правя никакви пазарлъци.
Ти си го взел направо без пари за тази цена колега teodorpc! Коя година е? Дано да е сполучливо и наистина да са реалните км.Тук гледах като твоето Т2 163к.с. на 200 000км. за 1800евро пак 2000г.Може би защото е фейса за това е по -висока цената иначе 98г. има и за по 1000евро и по-малко даже.
99-та е моето с кристалния фар без черното около рефлекторните явно някакъв междинен фейс. Честито за избора и аз бях мераклия на 200 магаренца и имаше обява за едно 2001-ва за 3500 но собственика излезе несериозен за огледа и го отсвирих. Хиляди безаварийни километри да те радва.
Страници: 1 2