Волво Клуб - България

Пълна версия: Съвет за конкретна обява V40 2.0T - 163 к.с.
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Здравейте колеги,
искам мнение относно конкретна обява: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11443449742498431">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 9742498431</a><!-- m -->
Какво ще кажете за тази комбинация-мотор, кутия и газова уредба?!
Карал съм същата кола преди 2 години, но с дизелов 102 к.с. мотор, бях много доволен, та сега пак ме влече насам, но този път искам автомат.
Ще ви бъда благодарен да кажете мнения за мотора 2.0 Т 163 к.с. и за кутията!
Еър бега е сменян, корите на вратите са с провиснал плат, това на първо четене. Останалото знаеш как е, на място оглед за удари, диагностика, имам усещането, че е скъсана от каране тази кола, но пък знам ли те италианците са си мърлячи.
преди време гледах една, която много изглеждаше на тази в autoscout. километрите бяха 340 000. може и да е друга, но ориентировачно такива би трябвало да са километрите.
По тази кола. В началото на публикацията колата беше обявена за 2005 или 2006 г...то тогава няма в40, а почват в50! Пълен измисляк. След като вероятно се е присетил, че нещо се е изхвърлил с измамата първо пусна година 2004, сега гледам, че е коригирал на 2003г.
А решетката е преди втората фаза на фейслифтовите, т.е. от преди 2002 г. След 2003 г. им слагат два холдъра вместо жабка при подлакътника до ръчната. От друга страна има хром на таблото и трилъчев волан, но пък е с видимо сменян ейрбегът. Нещо не ми вдъхна доверие цялата тази комбинация и реших да я подмина тази обява. Тогава цената беше 5500 лв. Не мога да видя какъв е кода на "сервизната история", но като се има предвид, че е 100% измислена е напълно реално да е объркал кода на мотора (това го гледах на едно в70 II, което беше с код B4XX..). Този трябва да е B4204T (2/3 според зависи мощността 163 к.с. отговаря на 3).

Към днешна дата без да съм гледал автомобила може да предположа, че плюс е вероятно по-малкото ръчкане, защото е автомат, което предполага добър мотор ходова и турбина. Вероятен минус е якото спукване от каране предвид газовата, което може да значи, че АСК е пред разруха и многото неясноти около реалната година.

Успех. Ако я гледаш на место първо провери какво е надраскано на "сервизната книжка"