Здравейте карам с40 2.0д 2005 ,колата е карана и поддържана само в Англия,преди 2 месеца я обслужих в България. Смених ремаци ,ролки ,водна помпа и масло. Взех си колата от сервиза и на сутринта цялото масло под колата .Беше изтекло от филтара казаха ми че се получава налягане и като е захваната резбата на криво от там е изтекло,капачката я бяха прецакали при затягането, смениха ми капачката и ново масло и всичко беше наред до днес пак тече масло долях 3 литра ,затегнах малко филтара НО ЗАЩО сеполучава този теч. ДАНЯМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛЯ.Утре ще си купя нов филтър и ще го сменя дано да е от уплътнението но за 2 дни маслото отиде до минимума.според вас какъв е проблема
Благодаря предварително.
Сервиза е на един приятел но това не е проблема. А защо пак се появи теч. От смяната в Бг сам минал 4.5 хиляди мили .и чак сега се появи теч. Ако беше проблем капачката на филтъра щеше по рано да протече.
Не знам как е конструкцията на тези детайли в мотора на твоята кола, но би трябвало да има уплътнение на тази капачка което поне при мен се сменя на всяка смяна на маслото по предписание на Волво. Уплътнението на пробката от която се източва маслото също се подменя на всяка смяна на маслото.
А в твоя случай ако капачката е била завита накриво - по добре към МП за нова.
Не знам дали е била завита на криво но след като я смениха всичко беше наред до днес. Утре ще сменя филтър и ще видя ако трябва ще сменя капачката отново
Нормално ли е при запален двигател като отворите капачката за наливане на масло да духа въздух на вън.