Волво Клуб - България

Full Version: S60 си нулира дневния километраж.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ша набия тоз Волво :mrgreen:
За втори път ми го прави тоя номер. Нищо лошо де, не ми пречи, ама що тъй прави тая печка? Качвам се, паля и гледам гада мръсен нулирал дневния километраж. Как па веднъж не си нулира оня големия с многото километри ами избирателно малкия :lol:
Някакви идеи? Не, че ще тръгна да ровя нещо да го правя, просто да си почешете мозъците, давам ви тема за размисъл да не случаете.
Искам да предупредя, че каквото и да напишете на тема електроника няма да го разбера за това и няма и да пипам, освен ако не е с клещи да срежа некви кабели и с отвертка да изчагърткам някоя платка.
Ти па си 'но'о нежен бе! Чагърка се с къртача а се реже с флекса. На'а си играЙм на дребно я!

Иначе ако ти писне или започне /а то най вероятно ще/ да прави и други магарии - звънкай на Ники Добрев докато си е в България да те излекува.
В западния форум, пише, че имало обновление на софтуера, което било за този проблем (№ 30677020). В МП е 51.20 като цена, но излиза "няма наличност", не знам дали това не е нещо много старо.
Пише и, че обикновено този проблем е съпътстван и с проблеми с часовника.
На някои им се е наложило да сменят цялото табло.
Първа стъпка е да се провери дали акумулаторът не е решил да излиза в пенсия.
За V40 най-често това идвало от разхлабен бушон. Има един голям жълт с три малки в него, но при S60 не съм виждал такъв.
Толкова мозъчно чесане за мен, отивам да си правя второ кафе.
Karlsson Wrote:Ша набия тоз Волво :mrgreen:
За втори път ми го прави тоя номер. Нищо лошо де, не ми пречи, ама що тъй прави тая печка? Качвам се, паля и гледам гада мръсен нулирал дневния километраж. Как па веднъж не си нулира оня големия с многото километри ами избирателно малкия :lol:
Някакви идеи? Не, че ще тръгна да ровя нещо да го правя, просто да си почешете мозъците, давам ви тема за размисъл да не случаете.
Искам да предупредя, че каквото и да напишете на тема електроника няма да го разбера за това и няма и да пипам, освен ако не е с клещи да срежа некви кабели и с отвертка да изчагърткам някоя платка.

След това ще започне да си сверява часовника само, да изчезват разни други показания, да показва нереални неща и накрая ще остане да свети само лампата "check engine".

Но спокойно - оправимо е. Като решиш, че му е дошло времето за ремонт казвай ще го оправим. Smile
Tisho Wrote:... и накрая ще остане ...
...един куп тенекии в моргата, това ще остане :mrgreen:
Пък за чек енджина, светнала лампа за нещо я лекувам на принципа "Има лампа-има проблем..." Big Grin


@YoYo, по Коледа не го карах бая време, джиткахме с на жената таралясника и акумулатора нещо не се изкефи на идеята. Запали но първия път дори не изхвърли бендикса, на второто завъртане на ключа се помъчи, завъртя едва-едва и пална от воле. Но тогава и при такъв слаб акумулатор не се нулира.

@Уиски, ако нещо ще го дебнем къде се е покрил извън БГ и ще го намерим, ще оправи каквото там трябва и ще опъне една софра после, то нали сега е модерно на някой да му свършиш работа и после да го почерпиш :lol:
От какъв зор се силиш да го оправяш - така жена ти не може да те хване колко минаваш. :mrgreen:
Добър довод!