Волво Клуб - България

Full Version: Успешен монтаж на ГИ на Volvo S60 R
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Снимка на двигателния отсек след монтажа.

[attachment=45580]

Въпросната операция бе извършена успешно преди три дни. Настройката и изпитанията приключиха вчера без забележки. Монтажа е правен от мен. Малко е по-сложен пъзелът, но се получи доста подредено. Докато правих монтажа, успях да разгледам обстойно колата и трябва да кажа, че съм впечатлен от качеството на вложените материали.
Ами ела тогава на срещата тази Неделя за да поцъкаме с език и ние ... :mrgreen:
ще ти лайкна поста Smile))
Сега малко продължение по темата. Пропускаме подбор на изпарител, инжектори, компютри, разпробиване и настройки. Тези двигатели, както и 2.5Т и Т5 имат датчик за налягане на горивото. И бензиновата помпа е с електронно управление, т.е налягането в горивната система може да се променя в зависимост от натоварването. Какво се получава при преминаване на газ? В следствие на нагряването на бензиновата рейка, налягането в нея се повишава постепенно. Съответно бензиновото ECU започва да намаля времената за впръскване пропорционално на повишаване на налягането. Но пък Л-контролът регистрира обедняване на смесите и вкарва корекция за обогатяване. В един момент възможните корекции стигат максимално възможно заложеното - 25% дълговременна и 25% кратковременна. А времената продължават да намаляват. Съответно се записва грешка "бедна смес", двигателят забива, а при превишаване на определена стойност на налягането - грешка "прекалено голямо налягане на горивото". Проблемът не може да се реши с обикновен (статичен) емулатор на датчик за налягане, защото веднага се регистрира грешка "повреда на датчик..." и пак минаваме в авариен режим. Единственото решение е адаптивен емулатор. При мен със FPE-A на STAG се получиха нещата от раз, но може да има и друго решение. А.Е.В. също предлагат такива емулатори, но там мисля, че се иска и програмиране. И изпарителят е проблем. Трябва да е поне за 350 к.с., за да може да поеме натоварването при ускорение. В момента съм с КМЕ GOLD, който държи налягане, но температурата почва да пада при мачкане на педала. За Т5 това ще е идеалният изпарител, но за R-ката ще трябва да го сменя с KME TWIN. Или да си направя предварителен подгрев на газта, подчертавам думичката предварителен. По подобие на руските ГИГ. Но това - на есен. За летните месеци този изпарител трябва да работи повече от добре.

Засега толкова, ако има въпроси - сега е моментът Smile.
Здравей колега,би ли се наел с газифицирането на една машина с 2.3 Т5 /250кс/ и имаш ли представа за ориентировъчна сума на един такъв проект?
Поздрави!
Бих Smile. Ако искаш - пиши едно л.с.