07-19-2007, 07:00 PM
Volvo 440 1.8mi 1994, бензин
И така, след като проблема, описан в тази тема беше решен със смяна на стъпковото моторче в "Юве", няколко дена по късно се яви нов проблем, отново свързан с оборотите .
Проблемът: Нестабилни обороти на празен ход, като чат -пат гасне, примерно при завой, когато сменям предавки или чакане на светофар. При подаване на газ вместо да поеме, колата почва да се дави, оборотите падат, гасне...
Това се случва при 1 и 2 скорост, при 3-та не дави, но няма никаква мощ. При 4 и 5 скорост, т.е. при по-високи обороти, за сега не се явява проблема.
Това се случва обаче, винаги след като покарам малко, 5 - 10 километра примерно, но на студен двигател в началото си се държи нормално ( като изключим не съвсем стабилните обороти на празен ход, леко тресене )
В "Юве" ми каза майсторът, който се занимаваше с колата ми, че се е скапала дюзата, което по принцип бил рядко срещан проблем, но се случвало. Не подлежала на ремонтиране. Каза също, че е тествал с дюза, временно свалена от някакъв "Голф" и колата работела перфектно.
И така, трябва да си намеря дюза, както ме посъветва човека, втора ръка.
Номерът и е: 0280 150 685 Bosch
За всеки случай се ободих в официални представители на Bosch, където ми казаха цена 277,10 лв за нова.
Някой знае ли от къде може да се намери втора ръка и изобщо някакви идеи по въпроса. Благодарско предварително!
И така, след като проблема, описан в тази тема беше решен със смяна на стъпковото моторче в "Юве", няколко дена по късно се яви нов проблем, отново свързан с оборотите .
Проблемът: Нестабилни обороти на празен ход, като чат -пат гасне, примерно при завой, когато сменям предавки или чакане на светофар. При подаване на газ вместо да поеме, колата почва да се дави, оборотите падат, гасне...
Това се случва при 1 и 2 скорост, при 3-та не дави, но няма никаква мощ. При 4 и 5 скорост, т.е. при по-високи обороти, за сега не се явява проблема.
Това се случва обаче, винаги след като покарам малко, 5 - 10 километра примерно, но на студен двигател в началото си се държи нормално ( като изключим не съвсем стабилните обороти на празен ход, леко тресене )
В "Юве" ми каза майсторът, който се занимаваше с колата ми, че се е скапала дюзата, което по принцип бил рядко срещан проблем, но се случвало. Не подлежала на ремонтиране. Каза също, че е тествал с дюза, временно свалена от някакъв "Голф" и колата работела перфектно.
И така, трябва да си намеря дюза, както ме посъветва човека, втора ръка.
Номерът и е: 0280 150 685 Bosch
За всеки случай се ободих в официални представители на Bosch, където ми казаха цена 277,10 лв за нова.
Някой знае ли от къде може да се намери втора ръка и изобщо някакви идеи по въпроса. Благодарско предварително!