Волво Клуб - България

Full Version: Нов колега с V70 :-)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте приятели! Преди няколко дни се сдобих с Volvo V70 2.4i Bi-Fuel.Колата е внос от Швейцария и е направо бих казал като нова,все едно сега излиза от магазина :-) По информацията,която успях да проверя в интернет посредством VIN номера излиза,че колата е на 157,741км приблизително.Всичко по автомобила функционира безупречно.Мотора работи като часовник и не се чува :-) Интериора е като на нов автомобил,без никакви забележки.
Бих искал обаче да попитам,понеже търсих из форума и не можах да намеря,та... имало някакъв сайт в който мога да си проверя колата по VIN номера,но в него излизали всички подробности(кога е сервизирана,какво е правено и т.н.),та молбата ми е ако някой има информация,да сподели :-) Също така бих искал да помоля колегите с такъв автомобил или поне с този двигател (Bi-Fuel-a) да дадат едно инфо за колата-какъв разход горе-долу да очаквам на метан,какви болежки има принципно това Volvo,общо взето какво да очаквам от автомобила :-) На този етап,както писах по-горе,колата е безупречна.
Благодаря Ви предварително! :-)

P.s. Забравих да попитам за препоръка за добър сервиз в Пловдив или някъде наоколо.Предишната ми кола беше Opel Omega B и винаги съм я водил в оторизирания сервиз на Опел от който бях повече от доволен,но за Волвото си нямам идея къде да ходя ако ми се наложи :-)
И последно... :-) Препоръчайе ми човек в Пловдив,който да разбира от газовата система на това Волво,за да отида да ми я провери и евентуално ако има нещо за профилактика да се направи :-) Благодаря Ви! :-)
Честито колега, със здраве да си я караш. Сайт по който да провериш по ВИН номер, какво се е правило по колата няма да намериш. Такава справка в Мото Пфое по сервизна история от официални сервизи, е може да се изненадаш, че не е на 150 и хил.км, но това е друга тема. Сервиз за Би-фуела има човек от гр. Септември, за другото Мото Пфое или при когото си ходиш в Пловдив.
п.п. Пускай по една тема, първите три мнения се одобряват, просто имай малко търпение, успех.
Благодаря за бързия отговор! :-) Ще отскоча до Мото Пфое тогава :-) Някъде мернах вчера този човек от гр.Септември...ще го имам впредвид :-)
Извинявам се ако се е дублирала темата,просто се сетих да добавя още нещо и върнах с Back бутона на браузера,тогава явно се е получило дублирането :-)
Добър избор колега,
Карам S60 BiFuel и смятам, че ще останеш доволен от автомобила. Аз имах проблем с газовата, но ходих до Септември и оттогава вече 3 години е "чук" Wink . Имах и проблем с дроселовата клапа, но благодарение на този форум също го разреших успешно. И по двата случая съм писал обширно тук във форума. Ако има нещо пиши тук на ЛС или в раздела за коли с АГУ и ако мога ще ти помогна.
Поздрави
Благодаря ти! :-) Надявам се,че всичко ще е наред,но все пак машини са и всичко е възможно.На този етап имам само едно оплакване,но не съм сигурен дали това не е нормално,за това не съм писал в основния пост.Колата много бързо преминава на метан и съответно,когато премине не работи много равномерно,но аз я включвам на бензин и след като вдигне до втората черта температурата я превключвам на метан,след което си работи вече нормално.Забелязвам че когато първоначално превключи на метан,стрелката на температурата едва се е отлепила от минимума.
И още нещо да попитам... :-) Колко принципно е нормално да ми гори извън-градско на метан? За 220км по магистралата с включен климатик и при скорост 130Km/h(с крюйз контрола) ми е изгорила около 13-14кг метан.Това нормален разход ли е?
Забравих да опомена в основния пост,че колата е произведена 2006г. с първа регистрация април 2007г.
Здравей,
моята също превключва много бързо на метан (преди да мръдне стрелката за температурата), но не ми прави проблем - работи си отлично и като е студена. Настройките за превключване са си заложени от инженерите на Волво и не могат да се пипат. Пали ли добре колата? (имам в предвид - от "четвърт")- аз скоро имах проблем с паленето (палеше след 3-4сек. въртене на стартера) и се оказа един проблемен О-пръстен на редуктора на газовата - също има тема по случая тук - ако изпуска газ и при теб, може и от това да се получава проблема.
Имай в предвид, че имаш филтър на метана в задната част, но само елемента му струва колкото обикновенна газова Wink и се сменя на 80К км (моя не съм го сменял, а колата е на 220К, а я взех на 160К) - за да не се занимавам с него съм сложил един допълнителен филтър на ниското налягане след редуктора - за всеки случай. При теб може проблема да е в замърсен разпределител на газта - Янис в Септември знае за какво става въпрос.
Относно разхода - мисля, че е нормален. Комбитата по принцип дават малко по-голям разход. При мен средния смесен разход е 6/100 (заедно с бензина) - засечен за последните 60К км. Иначе чисто извънградско със скорост 80-90км/ч с 16кг съм изминавал и 355км, но смесено и магистрала(130-140Км/ч) винаги изкарва ок.260-270-280км с 16кг. Като ми светне лампата за резерва знам, че имам газ за още около 60км.
Поздрави

ПП. За твоята да не си ходил до Плевен? - че за един приятел гледахме едно V70 на метан там (полукожен салон, автоматик, без вграден телефон) и по снимки изглеждаше много добре (да не кажа отлично) и моят съвет беше да ходи да я гледа.
Хехе,точно тази от Плевен е :-) Действително е почти като нова.
Иначе при мен колата си пали на четвърт,но когато преминава на метан леко понамирисва(когато е студена),а след това няма никаква миризма.Когато си е загряла няма грижи... От къде мога да взема някакви координати,телефон на този човек от Септември? Просто да я погледне и да каже дали има нещо наложително за оправяне...
Благодаря ти много за изчерпателния отговор! Поздрави! :-)
Честито колега и със здраве да си я караш.Дай линк или снимки да явидим ако искаш.
Pages: 1 2 3 4 5