Волво Клуб - България

Full Version: Покупка на S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Привет на всички!!

Едва днес се регистрирах във форума, но следя няколко теми от известно време.
Напоследък изгарям от желание да се сдобия с S40 2.0i 140 к.с. с газов инжекцион, 1997-ма година. Разглеждах теми свързани с ремонт, смяна на части/консумативи, но се нуждая от мнения/критики/съвети. Моделът ми допада адски много, но ако трябва да съм честен, ще ми е първото Volvo и си нямам понятие от какво "страдат" тези модели, ако ида на оглед на място на какво трябва да наблегна освен редовните консумативи/ръжда/козметични забележки. По думите на продавача автомобила е обслужен отвсякъде, с изключение на наближаващата смяна на ангренажен ремък (само ремъка, без ролките), километрите (ако са реални) са 217,000 с разход извънградско 7-8-9 газ, 10-11 градско. Външният вид е безупречен на пръв поглед, салона е в отлично състояние, предлага 4 зимни гуми на 1 сезон, 4 летни на 2, и още 4 по-стари.

Приемам всякакъв вид коментари/съвети/критики - винаги са от полза.
Предварително благодаря от сърце!
Как само ангренажен ремък, без ролки? Smile Моят съвет е, да не пестиш пари от обслужване. С ремъците и ролките си смени, и водната помпа, антифриза, масло и филтри на мотора, свещите. Цялостно обслужване, както си му е реда. Колкото и да те уверява, че е обслужена, все пак той е продавач, а ти купувач. Покарай количката на газ и на бензин. Отиди в сервиз при твой човек, да й замери компресията. Километрите едва ли са толкова колкото си писал, но те не са показател за техническото състояние на една кола. Мотор, скорости, окачване, това те интересува, купето се вижда в какво състояние е. Успех Smile
А за каква цена ти го предлага продавача колега? По принцип това са много здрави коли аз имах 1.8 115к.с. С40 98г. и останах изключително доволен от него за 50 000км. Нищо не съм сменял само накладки,ролки водна помпа,ремъци и една долна хидравлична помпа на съединителя.Имай на в предвид само,че в моделите преди фейслифта се слага скоростна кутия от Рено познава се по формата на лоста и от това,че задната се включва напред.Никакви проблеми няма с нея здрава е но все ми се струва,че нещо не е изчислено предавателното число както трябва,защото поспъва малко мотора особено се усеща при ускорение и качване на баири иска много често да се сменят скоростите и да се държат по-високи обороти.Това става въпрос за 1.8,но за 2-ката не знам как ще е.Относно разхода на газ минимум 12л/100 градско с ГИ по-малко няма да е гаранция.
Предлага ми я за 2800 лв. като се има предвид, че е с платени данък, гражданска и е минат годишния преглед. Според това, което той ми казва са сменени предни и задни дискове и накладки, двигателно, хидравлично и на скоростната кутия масла. Съединителят е сменян преди 5000 км. За разхода съм съгласен. Няма да си позволявам да "мързелувам" с него из града, а и без това работата ми е на 5 минути пеша. Не съм сигурен точно този модел дали има борд-компютър и създава ли някакви проблеми по принцип?
Повече от 5 г.карам V40 96г.,2.0 140 к.с. и за повече от 100 000км.,които съм минал,съм сменял ,рейка втора употреба,защото не съм погледнал навреме маншоните и попаднах в един порой,бензинова помпа и едната бубина.Два или три пъти свещи.Два пъти предни и вчера задни накладки.Естествено и ремък с ролки два пъти.А пропуснах , още след като сложих ГИ махнах катализатора и сложих гърне.
И разхода си минимум 12 градско и около 10 извън града.ГИ е Ланди Ренцо и преди два месеца смених една дюза.
Мисля че не е много ремонта за кола наближаваща 20 г. Прави ги м.ноември.
за почти 20 годишна кола може да се попазариш малко - аз преди 4 години продадох старата S40 за 2500 лв ...
За съжаление беше карана от жестоки мърльовци преди мен и малко бяха нещата, които не се сринаха по нея за петте години ползване. Май само двигателя и скоростите си останаха оригиналните Smile
Като цяло единственото, което ме притеснява, е че не съм си имал работа с борд-компютри до сега. Първо карах Нисан Микра, после Голф 2 GTD, Голф 2 бензинка и т.н. От самите марки и модели става ясно, че ремонта може да мине с "ламарини" и "тел", и ме е малко шубе с това прехвърляне на S40 да не стане някой фал и ремонта да ми излезе повече от самият автомобил. Sad
Аз лично нямах бордкомп ... колегите ще ме поправят, но мисля че е опция при модела...
Да си призная не ми е позната сферата изобщо...Единственото нещо, по което познавам че колата има са опциите и "настройките" (ако мога така да се изразя) на таблото, където се отчитат изминатите километри. Не знам дали ако колата има електронен брояч това значи, че е с борд-компютър.
Ами я пусни обявата на самата кола тук,да я видим и ние,и ще ти кажем има ли борд комп(инфо център)или не.
Pages: 1 2