Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S60 D5 Проблем Моля за ПОМОЩ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Автомобила гасне в движение светва чека,някой път се рестартира някой не.гасне произволно.в компютъра не качва грешка.
Моля за някъкви насоки.Майсторите дигат рамене
Peev711 Wrote:Автомобила гасне в движение светва чека,някой път се рестартира някой не.гасне произволно.в компютъра не качва грешка.
Моля за някъкви насоки.Майсторите дигат рамене


На първо време сменете майсторите...
След което горивния филтър. Wink
Веднъж изпитах ужаса да угасне в движение със 100 на магистрала (свърши нафтата) и знам какъв кошмар е ...
Но това да ти гасне без никакви индикации по бордкомпа, вече си е за сериозна диагностика. Дори и със затлачен филтър вади грешки ...
Добре е да се прегледат всички ел.връзки към купето.Може би се губи масата.Друг вариант е контактния ключ.
Не мисля, че тоците имат някаква връзка в конкретния случай! Горивният филтър е много добро начало, а после евентуално и гняз в резервоара и от там драми с количеството нафта - повечето дизеляци имат цедка, която след определен пробег в БГ се запушва.
SUMMUM Wrote:Не мисля, че тоците имат някаква връзка в конкретния случай! Горивният филтър е много добро начало, а после евентуално и гняз в резервоара и от там драми с количеството нафта - повечето дизеляци имат цедка, която след определен пробег в БГ се запушва.
Нали се сещаш,че като прекъсне веригата спират и модулите,и дюзите...Това не са някогашните дизели,дето им трябваше ток само за стартера и светлините!Точно за това не записва и грешки - все едно че гасиш контакта!
Проблема още е налице,сменени филтри клеморед прегледани маси.Моля за помощ.
Колега , този номер ми го направи два пъти за 30000 км. И аз като теб сменях филтри , ефект никакъв ! Когато изгасна втория път , не успя да запали и тогава отворих капака до въздушния филтър , поразклатих контролера и всичко си дойде на мястото , от тогава не съм имал проблем. не знам дали съм прав но си мисля че е някоя лоша връзка във слота.
След 2 години гаснене открихме проблема в 7 pin на CEM под волан .