Волво Клуб - България

Full Version: Въпроси за Volvo C70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Привет уважаеми колеги от няколко седмици се замислям сериозно за покупка на Volvo C70 Coupe първа генерация.

Аз съм международен шофьор и работя в чужбина и от две години си пътувам BG-NL с колата, една стара Опел Фронтера 2.5 никога не съм имал какъвто и да е проблем с джипката (противно на мнението на разбирачите от Фронтери, че моята джипка била най-проблемния модел на Фронтера). Проблемът е, че Фронтерката ми е създадена да тегли много тежки неща и да се изкачва по хълмове а не да лети по немските аутобани с 160 км./ч. Карам с 100-110 км/ч и ми се е случвало доста често някой подивял германец да кара с 160-170км/ч едва да спира зад мен (карам си в крайна дясна лента) и после отнасям пръста. А да не говорим, че пътувам и пътувам и пътувам и до никъде не стигам цял ден без да ставам от седалката и като погледна какво сочи километража ами то са се минали 600 км.

Да да си дойда на думата. След много дни прегледи четене на тех. данни и тн. се спрях на Volvo C70. Защо?

Първо карал съм доста години тежкотоварни автомобили марка Volvo и съм доста доволен (за мен Volvo имат най-коравия мотор в Европа веднага на второ място е DAF не мога да кажа същото за прехвалената автоматична скоростна кутия на VOLVO I-shift гола вода).

Второ C70 е точно такъв стил кола които ми харесва класически интериор double DIN място за CD player и стилен екстериор.

Спрях се на този автомобил не просто защото ми харесва марката и модела а защото имам нужда от:

1. Бърз автомобил (последната предавка са е с бързо предавателно число) нормалната скорост на движение по магистрала да е ПОНЕ 120-130 км./ч

2. Надежден автомобил които да няма много излишни джаджи в това число да е с ръчна скоростна кутия.

3. Да има темпомат, Климатик и да е бензинов мотор(ще се слага пълен газов инжекцион).

Търся в нета но трудно се намира подобен автомобил с комбинация Темпомат/ръчна скоростна кутия 90% от обявите са за Темпомат/Автоматик а аз не съм голям фен на автоматика

Въпросите ми са следните:

1. Ако си купя C70 с ръчни но без темпомат може ли след това темпомата да бъде добавен в оторизиран сервиз на марката(говоря за оригиналния темпомат а не за aftermarket Waeco темпомат)?

2. Ако пък се престраша и си купя автоматик/темпомат какво обслужване трябва да се прави на автоматика(колко излиза на година да кажем) има ли кадърни майстори на автоматични скорости в България (от София област съм) как вървят цените на ремонтите?

3. Колко излиза обслужването на целия автомобил годишно.

4. Колко е разхода на гориво? (примерно вашия среден разход какъв е?)

5. Имали някакви болежки за модела(примерно всички C70 страдат от...)?

Предварително ви благодаря за отделеното време и ви пожелавам много усмихнати километри Tongue

P.S. Ако съм изпуснал препинателни знаци някъде ето малко резерва ,,,,,.......!!!!?????
Здравей колега,

Как върви търсенето? Намери ли си купе?

Аз си взех моето преди около година, минал сън около 12 000км и честно да ти кажа съм възхитен от автомобила- усещане, поведение на пътя, представяне, има достатъчно мощност при всяка ситуация и т.н. И нещо много важно за мен- не се умарям при дълго шофиране, седалките са доста удобни, за мен автомобила е сравнително добре обезшумен.

Моята е с бензинов мотор- 2,5Т, 193кс, темпомат и ръчна скоростна кутия. Газ няма и няма и да има- лично мое мнение.

Като разход е около 14/100 в града, като галя педала на газта. Извънградско съм падал и до 7,5/100(Русе-Шумен-Русе), но нормално е около 8-8,2/100 при скорости 100 +/- 10км. Повярвай ми, може и доста повече, зависи колко ти е тежък крака :mrgreen:

Първоначално колата я взех обслужена- масла, филтри, ремъци, течности, дискове, накладки. Прес януари т.г. правих обслужване като ми излезе около 200лв с труда. Сложих висок клас масло- ТОТАЛ 5W-40 Exclean 8100, което след отстъпката ми дойде около 18лв/л. Купих 6л. Профилактично смених и свещи, като исках от продавача най-добрите за моята кола- NGK забравих какви(но пазя опаковките)- около 17лв/бр след отстъпка. Купих 5бр.

За тази една година, през която карам моето купе нищо не се е чупило. Ръчната ми спирачка не работеше, така купих колата. Оказа се, че липсват накладки. В сервиза направих и профилактика на апаратите- накладки ръчна + ремонтни комплекти 4бр апарати + спирачна течност + труд = около 280лв.

Дано съм ти бил полезен.

Поздрави. Сашо.
Надявам се да ти бъда полезен и аз. Карам В 70 от декември миналата година и за сега съм много доволен от състоянието на автомобила. 2.4 , бензин 140 кончета, пет цилиндъра , 2000г е регистрация. няма много екстри...обикновенните за модела.. на близо 400000 беше като я взех и до сега съм минал над 10000 км. сменил съм само масло и филтрите в България и избумка хидравличната помпа.... това е като ремонт.градско ми харчи около 10 но не мога да я засека точно.извън градско пада на около 7-8..при 140км/ч . над тая скорос обаче разхода скача. на магистрала без проблем държи 180км/ч ..и може и още. страхотна е на много дълъг път. просто не изморявя.
имам да сменя задните амортесьори и много леки козметични проблемчета
Благодаря за информацията господа да купих си купе Volvo C70 2.0 163hp ръчни скорости и темпомат с бежов кожен салон и "махагонови" елементи по таблото доста съм доволен от количката и вече я изпитах по немските магистрали наистина прави това което исках а именно да лети сега минавам 1400 км. за 15 часа а не като преди за 48 часа много и се радвам предварително си бях определил един бюджет от 5500-6000 лв. и се вместих идеално в него купих Volvo-то за 3500 от една мушеническа автокъща в софия и се наложи да сменя съединител, маховик, аксиялен лагер, притискателен диск, носач, шарнир, комплект накладки предни задни, и масло сложих му 10w-40 и всичко ми легна 5800 лв. но количката в момента е кукла няма троп няма скръц интериора и екстериора са запазени и са почти като нови не може да кажеш че е кола на 16 години но, имаше нещо което не успиах да поправия и това е климатика много странно се държи тестваме за течове няма никакви течове пълним с фреон и палим колата и пускаме климатика климатика духа сибирски студ докато колата работи на място може и един час да работи на място и няма да има проблем но в момента които излеза от сервиза и тръгна да карам най-много 5 мин. да са минали и компресора спира да работи и почва да духа топло-влажен въздух. имате ли някаква идея къде може да е проблема или някои добър сервиз с коректен майстор да го погледне (от София обл. съм)?