Волво Клуб - България

Full Version: Още едно 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, нов съм във форума и от около 2 седмици съм собственик на Волво 850 комби 95 г. 126 к.
Впечатленията ми за сега са че е много стабилна кола,приятно тиха и доста широка. Надявам се и за напред да ме радва.
И като нов във форума имам малко въпроси. Сега съм на етап обслужване. От прочетеното тук и в нета реших да се спра на ролки ИНА и на ремъци Гейтс. Днес ги поръчах в комплект с водна помпа, но се изненадах от вида на водната помпа. Като бях при майстора се загледахме в зъбите на помпата с която е била до сега колата. И има разлика в подредбата и броя на зъбите, от тази която излиза според рамата ?? И въпроса ми е това дали би било проблем при експолатацията? Прилагам снимки. Имам и други въпроси, но за сега този ми е най- спешен.
С уважение към по старшите съфорумци.

[attachment=46113][attachment=1]DSCN2857.JPG[/attachment
Това е помпата, няма как да я объркаш, просто твоята вероятно е оригиналната и затова изгежда така, като гледам са спестили по един зъб, досега не бяха виждал такава!
Благодаря колега ico 850,за бързият отговор. И аз съм на това мнение, мисля че досегашната не оригиналната марка (Аисин ) е.
Ще разкажа след монтажа.
Айсин за първоначално вграждане, пък и виждам някакъв номер на самата ролка, който изглежда да е Волов!
Сигурно си прав. За това реших да я сменя, въпреки че, си изглежда добре.
така изглежда оригиналната помпа, за съжаление по-добра от нея няма да намериш
Вече си поръчах нова.
Гледай да не ти набутат някоя с пластмасова турбина, истинските са от неръждавейка!!!
въпросът е да е качествена, ако ще да е с хартиена турбина, щото примерно на италианските коли заводско вградените помпи са с пластмасови турбини и без проблем могат да изкарат над 200 000км.
Абе внимавайте с тези помпи,че един съфорумник заради нея батиса колата, уж за добро я смени.... мисля че DOLTZ или нещо такова беше марката. По принцип се сменя на второто обслужване на ангренаж. Аз още съм с оригиналната, като всяка година проверявам за шумове или течове от нея. За сега всичко е о.к. Колата е на 210 000 км. и на 20 години.
Pages: 1 2