08-20-2016, 04:49 PM
Леееко да съживим темата с ъпдейт. Радиатора е монтиран. От два месеца наблюдения резултатите са следните:
Преди: градско София температура на маслото при мнооого спокойно каране - 100-105гр.
температура на маслото при ръчкане - показва се до 120гр и спирам да натиркам за да не скапя нещо
Ако пусна климатика темературите падаха с малко 3-5гр.
След: градско София температура на маслото при мнооого спокойно каране - 75-80гр.
температура на маслото при ръчкане - нещо не успява да мине 100гр
Нагоре към черни връх със всичката газ - 110гр макс.
Относно монтажа са използвани фабрични отвори по колата(няма нищо допълнително пробивано), алуминев винкел, крепеж, високо-температурен маслоустойчив маркуч, немски скоби за него, креативност.
Свързан е последователно на заводското охлаждане, т.е. кутия-стоково охлаждане от воден радиатор-афтърмаркет радиатор-кутия. Има монтиран температурен датчик на изхода на маслото от кутията.
Извод: няма какво повече да желая, инвестицията си заслужава.
Преди: градско София температура на маслото при мнооого спокойно каране - 100-105гр.
температура на маслото при ръчкане - показва се до 120гр и спирам да натиркам за да не скапя нещо
Ако пусна климатика темературите падаха с малко 3-5гр.
След: градско София температура на маслото при мнооого спокойно каране - 75-80гр.
температура на маслото при ръчкане - нещо не успява да мине 100гр
Нагоре към черни връх със всичката газ - 110гр макс.
Относно монтажа са използвани фабрични отвори по колата(няма нищо допълнително пробивано), алуминев винкел, крепеж, високо-температурен маслоустойчив маркуч, немски скоби за него, креативност.
Свързан е последователно на заводското охлаждане, т.е. кутия-стоково охлаждане от воден радиатор-афтърмаркет радиатор-кутия. Има монтиран температурен датчик на изхода на маслото от кутията.
Извод: няма какво повече да желая, инвестицията си заслужава.