Волво Клуб - България

Full Version: Волво В40 2.0Т 2003г
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,нов съм във форума и съм се насочил към закупуването на Волво.
Някой има ли инфо за това Волво че много ми харесва.
Дайте мнение.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450150100814324&slink=e75sn9">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=e75sn9</a><!-- m -->
"Платено Мито и ДДС", то остава и да не е готова за регистрация Big Grin Big Grin Big Grin Бих се дистанцирал от автоматична скоростна кутия и от турбо, защото за 8.30-8.50лв. минавам 100км градско при 0.69-0.72ст. за литър газ. Търся икономия, не вървеж. Карам В40 1.6/109к.с 2004г. с ръчна скоростна кутия, бензинка ....убеден съм, че не върви както 163к.с. автоматик, но и със сигурност не гори както него. Конкретната кола от обявата е с добро ниво на обурудване, дано всичко работи. Дано автомата да е поддържан грамотно. Успех с покупката !
Турбото е чудесна идея! Бензинът без турбо на Волво е муден. Напук на всичко малката турбина се справя много добре на дълъг път, стига да работи, де! Аз пък минавам 11.5 смесено с турбо и при .63 - .68 ст., на каквато цена зареждам газта на "Ивони", ми е ОК = максимум 8лв. смесено. В софия около 10лв./100км. Автоматът може да се окаже по-скъп от колата. Аз лично нямам доверие на джамбаза и пробега е около 350 000 км поне, поради което бих избегнал покупка, освен ако не влезне в 3-дневен тест в градски условия Smile

За дискусията: В крайна сметка тази кутия с 4 или 5 скорости беше?
АГУ ще има задължително,все пак с това се занимавам.
за разход градско до 13-14 л. ще го понеса.
Да не се заричам, но аз кола без турбо повече няма да карам освен, ако не е еквивалент откъм мощност, разход и въртящ момент. Разхода с колата от подписа ми е 12-14 градско газ което при обявените горе цени е 8.40- 10лв. 100км. все пак кпд-то е по-високо. Колата от снимките ми харесва, но автоматикът е оплюван и не ме кефи. Вднага се забелязват тампоните на макферсоните, че са за смяна.
teodorpc Wrote:Вднага се забелязват тампоните на макферсоните, че са за смяна.

не се бъркай с криво окачване. След 2001г. 2т и т4 имат възможност за регулиране на окачването за "комфорт" и "спорт"
Това не го знаех, а как се регулира?
АГУ не се ли монтира само на моно инжекция и карбуратор? На 16 клапана, пълна инжекция, не бих си помислил дори за АГУ!
Е много ясно, кой луд ще си монтира газ на пълен инжекцион Smile
peshosim Wrote:АГУ ще има задължително,все пак с това се занимавам.
за разход градско до 13-14 л. ще го понеса.


Колега, наистина ли мислиш за АГУ?
Pages: 1 2