Волво Клуб - България

Пълна версия: Спране на автомобил от движение...
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте колеги.

Отвори ни се място за по-дългичка отпуска(близо 2 месеца) и ще се наложи да оставям колата в гаража за този период.Любопитно ми е какви съвети бихте ми дали и какво бихте препоръчали да направя за да няма евентуални щети по колата или поне да ги минимизирам?

Благодаря на отзовалите се.
Най - добре си е просто сух затворен гараж ,изключен акумулатор и това е.
Няма каква да го мислиш и да се чудиш...
Завиждам ти на отпуската....
Здравей колега.По възможност колата да е олекотена(без багаж,с минимално количество гориво и т.н.)Да е добре почистена и измита!Имам някакви спомени, че при по-дълъг престой е препоръчително да се повдигне автомобила и подпре с трупчета така ,че тежестта му върху гумите да не е толкова голяма!Все пак това е дълъг престой на едно място!Надявам се, да съм ти бил полезен!
Благодаря и на двама ви за отговорите.
По въпроса с горивото, не е ли по-добре да напълня резервоара на максимум за да не се образува конденз?
Що се касае за акумулатора, има ли някаква специална процедура за разкачането му?Чел съм за други модели, че ключа на таблото трябва да е завътян на определена позиция.
Колега MTZ, тя отпуската реално е малка на фона на това, че не съм виждал роднините и приятелите си от 4 години.Тези 50 и няколко дни са крайно недостатъчни, но пак е по-добре от нищо!
Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина!
Според мен ,резервоара дори и да е пълен,над горивото има някакво свободно пространство(освен да не е препълнен до преливане)!Що се касае до конденза ,дори и да го има ,би трябвало да е вследствие от бензинови изпарения, т.е. не са изпарения като при водата!
pliva написа:Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина!
Яснооо, явно ще трябва да помоля някой приятел да идва да я припалва веднъж седмично.
Ev-V50 написа:
pliva написа:Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина!
Яснооо, явно ще трябва да помоля някой приятел да идва да я припалва веднъж седмично.
Ако ти е добър акумулатора,не би трябвало да има проблем даже и за по-дълъг период от време.Няма нужда от припалване,още повече през лятото!
pliva написа:
Ev-V50 написа:
pliva написа:Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина!
Яснооо, явно ще трябва да помоля някой приятел да идва да я припалва веднъж седмично.
Ако ти е добър акумулатора,не би трябвало да има проблем даже и за по-дълъг период от време.Няма нужда от припалване,още повече през лятото!
Добър, добър, колко да е добър?На 6,5 години е.Това и почти 2 месеца без да се пали....едва ли ще е добро решение в случая?!
Не се притеснявай!Ако има капачки,погледни електролита,долей дестилирана вода и го остави една нощ на зарядно,ако имаш.Съседа преди няколко дни докара едно Волво V50,на което акумулаторът си е оригиналният - произведен 2004 година!Моят е от 2006-та.Консумацията на ток 3-4 минути след заключване на колата е минимална и не може да изтощи батерията за два месеца.
Страници: 1 2