Волво Клуб - България

Full Version: няколко въпроса относно преди закупуването на волво
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
здрасти на всички! извинявам се, ако темата ми не е в правилния раздел. Смятам да стана собственик на волво с/в 40 спрял съм се на турбинираните бензинови двигатели. Бих искал да попитам какви са основните разлики между 2.0 165 к.с и т4 (освен турбината - очевидно). Кой е по-надеждния. Също ако може да ми дадете някакви съвети за какво трябва да внимавам преди да я купя. С какво масло ги карате. Като обслужване колко ви стъпва като цена. Всяко мнение ще ми е от полза, благодаря предварително! Smile
Здрасти! Според мен двигателите откъм карантия са идентични дори с 2.0 без турбина. Има разлика в степента на сгъстяване T4 е малко по-ниска за сметка на по-високото налягане на турбото. Някои (моята няма) имат механизъм за променлива фаза на газоразпределението.Т4 не обича бензин 95. От към надеждност на двигателите мисля че е все едно според коя е пазена повече. Т4 разбира се е за предпочитане, ако не те притеснява по-високият данък и нищожо по-високият разход. Масло само пълна синтетика 5/40 основно заради турбината. Части за обслужване с отстъпка 170лв (ангренажен ремък, ангр.ролки всички филтри). Водна помпа, пистов ремък и прилежащи ролки сменям само ако са заминали(мой си принцип). Гледаш всичко дали й работи като екстри и общо взето стандартните неща. Стойката- задницата има склонност да провисва. Следи от корозия или интервенции по веждите около пластмасите и по праговете. Огледай за течове отдолу по двигателя откъм купето около турбото. Разхода на масло е почти перманентен въпросът е колко, но няма как да го разбереш при оглед освен, ако не пуши при смачкване, тогава е сериозно и бегай надалеч. Двигателят трябва да работи равномерно и да няма придърпвания при рязко ускорение. Носи на газ безпроблемно. Гумите са интересен размер 99% съм сигурен, че ще е със 16-ки а там по-големи от 205/50 (екзотични с висока цена) или 195/55 опират или при завой или при натоварена задница. За това се сещам за сега.
масло 5/40 за турбото със сигурност. Поне зимата трябва да смазва бързо. Двата мотора побират значително количество 5,4л, при 600мл за доливане си стават 5л+1л Smile Обслужването е нормални пари, около 400 са двата ремъка, ролките (без ввт-то там е бая) и помата с работата... По принцип първата фаза (преди 2000) са си каруци и изглеждат по-зле, но при по-изгодна цена що пък не. Карал съм и такова и такова , както се казва Smile
До колегата отгоре - опират при първата фаза - при втората фаза има доста повече место поне отпред. Аз съм карал с 205/50/17 до преди два месеца..но зависи и от ЕТ-то на джантите.
В общи линии, качиш ли се на турбо трудно ще се спреш да не искаш повече мощност и коне (от личен опит), така че препоръчотелно е Т4. По-издръжлив мотор на високи натоварвания, но пък изведнъж излиташ, докато LPT (low pressure turbo) турбините на волварките вършат чудесна работа за ежендевно ползване. И носят икономията, за кяото всъщност са "присадени" на тези коли.
благодаря много!