Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V50 проблем не пали!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, може ли някой да ми каже какво означава това съобщение: "antiskid moment escluso" Вчера както си карах по магистралата изведнъж започна много да пуши бял дим отзад и замириса на нафта и съответно колата изгасна. Отбих и след няколко опита запалваше за по няколко секунди, но падаха оборотите и пак гаснеше.
Колко нафта имаше в резервоара? Това съобщение се появява при опит за палене при слаб акумулатор. По принцип преведено означава, че има проблем със системата за приплъзване, но като запали ще изчезне съобщението.
В резервоара имаше около 20 литра.
Погледни маркучето след горивния филтър и дали има гориво в него, ако няма значи е засмукала въздух и просто трябва да се обезвъздуши система (случвало ми се е). Преди две седмици на магистралата с 15-18 литра в резервоара, усещам как колата почва да губи скорост и няма мощност, това се случи на изкачване на байр, като излезе на равното нямаше проблем, явно заради малкото гориво и байра. Това е доста странно и изобщо не знам дали само аз имам този проблем, но в най-скоро време ще сваля резервоара и ще проверя защо имам проблеми, когато колата е по-малко от 20 литра. Някой друг колега има ли подобен проблем?
С този бял пушек отзад, със сигурност проблема не идва от въздух в нафтата.
я провери маслото дали си е на мястото..... да не е отишло на среща с турбото.
Маслото си е на мястото даже е в повече, примесено с нафта. Дюзите са аут, дано не излезе и нещо друго. Утре ще меря компресията на цилиндрите. Може ли някой да ми каже колко бара трябва да е?
Примесено с нафта или с антифрийз ?
Нафта, антифриза си е на мястото и не е мръднал.
Тук идва интересния въпрос от къде нафтата е отишла в маслото ?
Pages: 1 2