Волво Клуб - България

Full Version: Stage 1 за S60 T5?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги. Решил съм близките месеци да правя ремап на моята T5-ца.

За целта първо искам да се информирам и евентуално да я подготвя за това начинание. Идеята е първо да се махне катализатора и да се "затвори" ЕГР клапата (за връщане на изгорели газове).

Катализатора ОК - "заглушават" ми втората ламбда сонда, но след като отрежа катализатора, какво да сложа, така че колата да не става по-шумна?

Някъде бях чел (не съм сигурен дали е вярно), че ЕГР се контролира от ECU. Вярно ли е и ако да, има ли вариант да се премодифицира така, че до достигане на работна температура да си работи в нормален режим (за да си загравя по-бързо колата през зимата), а след това ECU да "изключва" действието на клапата (тоест да спре да връща газове за доизгаряне).

Как става цялата процедура чисто технически? Може ли тези неща да се направят чрез VIDA/DICE? Има ли нещо друго "еко" което искам да премахна преди да "отключвам звяра"? Big Grin

След това относно ремап-а. До колко издържат стокови съединител/маховик/трансмисия(М56)?
Очакваният резултат е + около 35-40 Hp и 60-70Nm (мисля че това е крайната граница на сейфти режима Big Grin ), които да не пречат на нормалното използване на автомобила като daily.

И последен въпрос: към кого да се обърна, че да задоволи всички мои прищявки Big Grin Мерси на отзовалите се Smile
П.С: има ли смисъл от тези спортните въздушни филтри за многократна употреба, които се слагат в кутията за филтъра?
keranski Wrote:П.С: има ли смисъл от тези спортните въздушни филтри за многократна употреба, които се слагат в кутията за филтъра?
Има, защото са с по-голяма пропускливост на въздуха. А и се перат Smile
Когато отидеш да ти я мапнат всичките тези неща ще бъдат изкл. по твое желание . Зависи от мападжията.... Незнам с кой мотор си . Дай повече инфо . Първо премери компресията и сподели в какво здраве е агрегата.
Скоростите на тези автомобили държат страшно много (зависи колко е ръчкана и дали регулярно е сменяно маслото) ,иначе като начало само смени маслото с 80W90- 2л. До колкото знам тези коли са с двумасов маховик и тази интервенция няма да е здравословна за него , и съединителя ти понеже са заводско изчислени да не изкарат дълго време. Съветвам те да преминиеш към твърд маховик от 850ка и съединител от T5-R доказано държи 500N тоест годен е за ръчкане .
Поздрави.
Благодаря за съвета. Малко повече за колата:
S60 T5 2004
B5234T3 250HP
M56 5-speed FWD
Изникват още въпроси:
1. Маховика пак от T5 на 850-ка ли трябва да е?
2. Съединител от T5R едва ли ще намеря, поради простата причина, че тези коли не ги карат като BMW, VW Big Grin
3. Остава варианта за нов Stage 2-3 съединител. И става да кажем 300 коня и почва дилемата със загубата на сцепление. Има ли начин да се спася от това нещо? В момента съм с Continental ContiSportContact5 225/45/17 и ги няма за нищо. По-големи джанти няма да сложа заради кратерите по пътищата.
Привет .
Маховика от т5 може и атмосферка . Компа ти контролира запалването. Оригинален Съединител от т5-р има в мото пфое и е около 700... Иначе компромисен вариант Сакс за т5-р е около 500.Не се притеснявай , 300 коня няма да можеш да докараш без смяна на турбината и подходящи дюзи. Гумите са ти добре. Мери компресия.
След една година....как върви "отключването на звяра" колега?