Волво Клуб - България

Full Version: Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,
Казвам се Анатоли,тел 0887222529.Имам спешна нужда от помощ за центровката на двигателя В5202S.Сваляха ми валовете и се оказа,че пластмасата с белезите за центровка е счупена.Молбата ми е ако някой има възможност да ми помогне с тази част и след това ще му я върна.Колата е разглобена на 20 км.от София.Благодаря предварително на всички които ще се отзоват!
Здрасти колега, ето една идея, не съм сигурен че и при теб е така, но ако махнеш дистрибуторната капачка, и датчика на хол.
Валовете имат прорези, те трябва да са в една равина, по спомени.
Успех.
Както каза колегата, прорезите на валовете трябва да са в една равнина, а първи цилиндър трябва да е на ГМТ (или да съвпадне маркировката на коляновия вал).
Това е при положение, че зъбните колела на разпределителните валове са центрирани спрямо валовете (трите болта десятки). В повечето случаи колелата заводски не са центрирани, а имат известно предварение или закъснение поради индивидуалните допълнителни донастройки. Препоръчвам преди да се развият, да се маркира положението им, след това да се развият и центрират, да се монтира ремъка и всичко останало според горната препоръка (прорезите на валовете в една равнина и първи цилиндър на ГМТ) и накрая да се нагласят валовете спрямо зъбните колела до заводското им положение. Колелата може да се оставят и центрирани спрямо валовете ако няма осезаема отрицателна промяна в представянето на двигателя.