Волво Клуб - България

Full Version: Смяна на тампони на двигател S40 2.0D
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

Откакто съм взел колата, при изключване на двигателя се усеща разтрисане на цялото купе. Доста хора, които съм возил казват, че това не е нормално и трябва да сменя тампоните на двигателя. Във форума не намирам много информация, затова ще се радвам да споделите тук.

До какво може да доведе несмяната на тези тампони? Колко на брой са? Каква им е цената? Рутинна подмяна ли е и във всеки сервиз ли могат да се справят?

Бих се радвал на всякакви коментари и съвети!
Минимум са 4.Не вярвам всичките наведнъж да са здали багажа.Като гледам не са ти скъпи тампоните 60-70лв.Прилично.
Здравей колега,

Тампоните ти са 3 на брой. Двата ги виждаш всеки път,когато вдигнеш капака. Единия се намира до казанчето на антифриса , а другия врещуположно на него (в другия край) пред акумулатора.
"До какво може да доведе несмяната на тампоните" До за изгубване на мотора на някой завой Big Grin . Цените им са прилични. За да се смени всеки от тях трябва да има в "твоя" сервиз крокодил, за да може при замяната му двигателя да стои във въздуха (имаш 2 уши за тази цел отпред на смукателния колектор). Не е философия,но е трудоемко.
sgel Wrote:Здравей колега,

Тампоните ти са 3 на брой. Двата ги виждаш всеки път,когато вдигнеш капака. Единия се намира до казанчето на антифриса , а другия врещуположно на него (в другия край) пред акумулатора.
"До какво може да доведе несмяната на тампоните" До за изгубване на мотора на някой завой Big Grin . Цените им са прилични. За да се смени всеки от тях трябва да има в "твоя" сервиз крокодил, за да може при замяната му двигателя да стои във въздуха (имаш 2 уши за тази цел отпред на смукателния колектор). Не е философия,но е трудоемко.
Здр. Тампоните са 4 на брой. Два на напречната греда под ДВГ- долни и два горни от към ангр.ремък- оригинален в МП 320лв. и под възд.филтър, държи скоростната кутия- оригинален 490лв в МП.
Хубавото е , че в афтърмаркетите три от четирите се намират от 40-до 100и на горе лв., но спекулират с гомемия тампон от към ангр. Най- ниска цена до 200лв. , ноо туй нещо се рециклира за 50кинта и си номер едно. Става чук.
arto Wrote:Здравейте,

Откакто съм взел колата, при изключване на двигателя се усеща разтрисане на цялото купе. Доста хора, които съм возил казват, че това не е нормално и трябва да сменя тампоните на двигателя. Във форума не намирам много информация, затова ще се радвам да споделите тук.

До какво може да доведе несмяната на тези тампони? Колко на брой са? Каква им е цената? Рутинна подмяна ли е и във всеки сервиз ли могат да се справят?

Бих се радвал на всякакви коментари и съвети!
Повярвай ми има много инфо за тоз прословутия горен тампон на ДВГ от към , ангренажа и фирмата, която го рециклира в Пловдив за скромната сума от 50лв.
Скоро смених тампона на двигателя който е до казанчето на антифриза 222 лева на hutchinson и този който е на скоростната кутия. Този на кутията може да се смени без вдигане на мотора. А този под казанчето смених с повдигане на мотора с крик. Преди това белязах къде точно е стоял старият. Мисля че има значение защото ушите позволяват корекции на ляво и дясно и ако не се бележи евентуално мотора ще стои под някакъв ъгъл. Сега мотора при палене и гасене се чува по меко .
Sailor Wrote:Скоро смених тампона на двигателя който е до казанчето на антифриза 222 лева на hutchinson и този който е на скоростната кутия. Този на кутията може да се смени без вдигане на мотора. А този под казанчето смених с повдигане на мотора с крик. Преди това белязах къде точно е стоял старият. Мисля че има значение защото ушите позволяват корекции на ляво и дясно и ако не се бележи евентуално мотора ще стои под някакъв ъгъл. Сега мотора при палене и гасене се чува по меко .
И аз тоя го смених с българско производство за 50лв. Вече половин година и 30хил. км е супер.
При тая цена и пробег за 200лв. мога да го сменям четири години по ред Smile
Ето тук :
Град: Пловдив
Адрес: Индустриална зона ж.к. Тракия, вход на завод Устрем (ул. Нестор Абаджиев 57)
Тел.: 089/8480539, 088/8342024, 087/8770611
Уеб-сайт: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gumatrade.avtochastite.bg">http://gumatrade.avtochastite.bg</a><!-- m -->
Дейност: производител на тампони.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB-volvo-s40-v40-v-040">http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitro ... -v40-v-040</a><!-- m -->
marti0045 Wrote:
sgel Wrote:Здравей колега,

Тампоните ти са 3 на брой. Двата ги виждаш всеки път,когато вдигнеш капака. Единия се намира до казанчето на антифриса , а другия врещуположно на него (в другия край) пред акумулатора.
"До какво може да доведе несмяната на тампоните" До за изгубване на мотора на някой завой Big Grin . Цените им са прилични. За да се смени всеки от тях трябва да има в "твоя" сервиз крокодил, за да може при замяната му двигателя да стои във въздуха (имаш 2 уши за тази цел отпред на смукателния колектор). Не е философия,но е трудоемко.
Здр. Тампоните са 4 на брой. Два на напречната греда под ДВГ- долни и два горни от към ангр.ремък- оригинален в МП 320лв. и под възд.филтър, държи скоростната кутия- оригинален 490лв в МП.
Хубавото е , че в афтърмаркетите три от четирите се намират от 40-до 100и на горе лв., но спекулират с гомемия тампон от към ангр. Най- ниска цена до 200лв. , ноо туй нещо се рециклира за 50кинта и си номер едно. Става чук.
Само че ти говориш за коли до 2004, а на колегата, макар и да не го е упоменал в темата Волвото му е след 2004, съдейки по подписа му. А защо той не е споделил с колегите, как и дали е решил проблема е друг въпрос, все пак темата е отпреди бая време.
bg_tiger1978 Wrote:
marti0045 Wrote:
sgel Wrote:Здравей колега,

Тампоните ти са 3 на брой. Двата ги виждаш всеки път,когато вдигнеш капака. Единия се намира до казанчето на антифриса , а другия врещуположно на него (в другия край) пред акумулатора.
"До какво може да доведе несмяната на тампоните" До за изгубване на мотора на някой завой Big Grin . Цените им са прилични. За да се смени всеки от тях трябва да има в "твоя" сервиз крокодил, за да може при замяната му двигателя да стои във въздуха (имаш 2 уши за тази цел отпред на смукателния колектор). Не е философия,но е трудоемко.
Здр. Тампоните са 4 на брой. Два на напречната греда под ДВГ- долни и два горни от към ангр.ремък- оригинален в МП 320лв. и под възд.филтър, държи скоростната кутия- оригинален 490лв в МП.
Хубавото е , че в афтърмаркетите три от четирите се намират от 40-до 100и на горе лв., но спекулират с гомемия тампон от към ангр. Най- ниска цена до 200лв. , ноо туй нещо се рециклира за 50кинта и си номер едно. Става чук.
Само че ти говориш за коли до 2004, а на колегата, макар и да не го е упоменал в темата Волвото му е след 2004, съдейки по подписа му. А защо той не е споделил с колегите, как и дали е решил проблема е друг въпрос, все пак темата е отпреди бая време.
Прав си. И след 2004 г пак са 4 тампоните.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=237803&ukey_make=865&ukey_model=12008&modelYear=2004&ukey_category=7072&ukey_driveLine=441">http://www.volvopartswebstore.com/showA ... veLine=441</a><!-- m -->
Ако тук са сгрешили, значи и аз греша.
Даже и снимка на червен красавец са сложили под схемата, да не се объркаме, че много механици станахме.
Pages: 1 2