Волво Клуб - България

Full Version: Какво V70(XC70) да взема?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
Харесвам волво и съм намислил да закупя голяма кола за семейна. По планини не мисля да ходя, но все пак xc70 ме привлича с 4х4 и допълнителния контрол при евентуално поднасяне. Струва ли си обаче?
Търся автомобили предимно по-стари 2000-2003-та като максимума на който мога да склоня е xc70 от 2007-ма.
Всичко това с идеята, че старите коли не се трошат толкова лесно и при добра поддръжка от моя страна не би следвало да ме остави на пътя. Но съм убеден че има нюанси и бих искал да науча мнението ви, дали пък не бъркам с логиката си? Също се чудя за елементарни неща като дали да е дизел - има повече за продан, или бензин - тип двигател който по-добре разбирам как работи а и има възможност за добавяне на газова уредба за по-евтин транспорт. Коментар? Ръчна или автоматична скоростна кутия също е отворен въпрос, мислех че автоматичните правят доста проблеми, но при подробно четене се оказа че поддръжката на двете е почти сходна, автоматика е удобство но не може да се запали с бутане. Виждам и коли с малко конски сили 129 или 140 и с тегличи на тях, а с автоматични скорости и си мисля "не е ли това почти сигурен знак, че са съсипали скоростната кутия?". А и също колко "малко" са това? Не съм фен на високите скорости, но ми се ще да мога да изпреваря и да имам мощ при нужда да се измъкна. И като капак на всичко - какви екстри би било добре да имам и кои не бих ползвал - това разбира се базирсно САМО на вашия личен опит?
Благодаря!
kamikadzzze Wrote:Здравейте,
Харесвам волво и съм намислил да закупя голяма кола за семейна. По планини не мисля да ходя, но все пак xc70 ме привлича с 4х4 и допълнителния контрол при евентуално поднасяне. Струва ли си обаче?
Търся автомобили предимно по-стари 2000-2003-та като максимума на който мога да склоня е xc70 от 2007-ма.
Всичко това с идеята, че старите коли не се трошат толкова лесно и при добра поддръжка от моя страна не би следвало да ме остави на пътя. Но съм убеден че има нюанси и бих искал да науча мнението ви, дали пък не бъркам с логиката си? Също се чудя за елементарни неща като дали да е дизел - има повече за продан, или бензин - тип двигател който по-добре разбирам как работи а и има възможност за добавяне на газова уредба за по-евтин транспорт. Коментар? Ръчна или автоматична скоростна кутия също е отворен въпрос, мислех че автоматичните правят доста проблеми, но при подробно четене се оказа че поддръжката на двете е почти сходна, автоматика е удобство но не може да се запали с бутане. Виждам и коли с малко конски сили 129 или 140 и с тегличи на тях, а с автоматични скорости и си мисля "не е ли това почти сигурен знак, че са съсипали скоростната кутия?". А и също колко "малко" са това? Не съм фен на високите скорости, но ми се ще да мога да изпреваря и да имам мощ при нужда да се измъкна. И като капак на всичко - какви екстри би било добре да имам и кои не бих ползвал - това разбира се базирсно САМО на вашия личен опит?
Благодаря!

По добре 2007-ма или след 2007-ма.
Закупих си DICE (VIDA) за да гледам потенциалните коли за покупка. Не съм успял да я подкарам още, но осъзнах че на практика не зная каквото и да е за нея. Може ли съвети от какви грешки да бягам далеч и какви са ОК?
Пример: на една кола пишело - misfire 5 cylinder
На първо четене звучи като само 1 път не е запалил ... ама сигурно не е така. Има ли кого да попитам за бърз курс или да погледне с мен конкретен автомобил в София?
kamikadzzze Wrote:Закупих си DICE (VIDA) за да гледам потенциалните коли за покупка. Не съм успял да я подкарам още, но осъзнах че на практика не зная каквото и да е за нея. Може ли съвети от какви грешки да бягам далеч и какви са ОК?
Пример: на една кола пишело - misfire 5 cylinder
На първо четене звучи като само 1 път не е запалил ... ама сигурно не е така. Има ли кого да попитам за бърз курс или да погледне с мен конкретен автомобил в София?
Само да ти споделя нещо важно! При закачане на диагностика, може да видиш доста грешки, което не трябва да те притеснява - напротив!
Тези коли имат доста електроника и модули, записват постоянно нещо, а хората рядко ходят да им трият грешките, т.к. след няколко запалвания изчезват съобщенията. В много случаи се дължи на падащ акумулатор, моментна влага и СЕМ-ът си ги засича, но не е притеснително.
Когато намериш евентуалната кола за покупка, направи следното:
1. Изчети я и направи PrtSc на моментното състояние.
2. Провери кои грешки са в червено! Те са притеснителни. Тези в оранжево са стари или неща, които са били моментни.
3. Изчисти всички грешки, запали колата отново, остави я да работи за около 20 сек. на 1500 оборота и я изчисти отново.
4. Покарай колата в различни режими - плавно, рязко и т.н. Провери дали всичко й работи.
5. Закачи я отново и гледай. Ако няма грешки, значи всичко записано преди това е с отминала давност :mrgreen:
По принцип в "Детайли" на всяка грешка можеш да видим кога се е появила, както и към какъв проблем реферира ... но предполагам ще ти е трудно да се ориентираш в началото.
Ако колата не е имала никакви грешки при първоначалното ти закачане - имай едно наум, може да е "зачиствана" Wink
Успех с покупката и задължително в МП, независимо дали имаш диагностика!
Благодаря ти, много хубаво си обяснил!
Здравейте,
Боря се с инсталацията на VIDA и следвам тези указания:
Code:
VIDA 2014D torrent free download
http://www.mediafire.com/download/8y22bidy...A_2014D.torrent
Volvo VIDA Dice 2014D PDF user manual
http://www.diyobd2.fr/upload/pro/volvo-vid...ide-english.pdf
VIDA 2014D install video guide
https://www.youtube.com/watch?v=11_9k1yYc8s
VIDA 2014D kit
http://www.diyobd2.fr/wholesale/volvo-vida...ostic-tool.html
Но не разбирам къде да намеря драйвър-а от стъпка 2: Install MVCI Driver
Няма го в торрента, нито в iso файла в него, имам диск който дойде с Dice, но нямам устройство което да го прочете. Някой може ли да ме упъти къде да намеря драйвъра, или да прати неговия ако има такъв?
При включването на Dice в компютъра - не се появява ново устройство в дивайс мениджъра - трябва ли да захраня Dice с допълнителен ток, и ако да, то следва ли и при работа с колата също да е вкючен?
Последен въпрос, отваря ми се локалния сайт на вида, в който трябва да напиша username, ала полето е readonly, някой има ли идея защо е така?
Quote:Всичко това с идеята, че старите коли не се трошат толкова лесно и при добра поддръжка от моя страна не би следвало да ме остави на пътя.
Това, който ти го е казал те е излъгал. Моята два пъти ме оставя за 6 месеца, хем е под 130 000 км.
Мен ако питаш с коли от БГ не се занимавай. Дори от МП. Всъщност най-вече от там.
Търси от Германия. Наскоро гледах една 129 000 за 8 000 евра с TUV до 2018. Бонбон.
У нас ще те измамят 100%. Има някаква минимааааална вероятност да извадиш късмет, но.... Още повече, щом нямаш опит с тези коли. Или си намери стар фен на Волво да ходи с теб или просто се откажи.
Повярвай ми, казвам ти го от личен опит.
Вярвам ти, но не познавам такъв човек. Ще търся пък каквото намеря, ако подкарам Vida, ще се уча по нея и така.
kamikadzzze Wrote:Здравейте,
Боря се с инсталацията на VIDA и следвам тези указания:
Code:
VIDA 2014D torrent free download
http://www.mediafire.com/download/8y22bidy...A_2014D.torrent
Volvo VIDA Dice 2014D PDF user manual
http://www.diyobd2.fr/upload/pro/volvo-vid...ide-english.pdf
VIDA 2014D install video guide
https://www.youtube.com/watch?v=11_9k1yYc8s
VIDA 2014D kit
http://www.diyobd2.fr/wholesale/volvo-vida...ostic-tool.html
Но не разбирам къде да намеря драйвър-а от стъпка 2: Install MVCI Driver
Няма го в торрента, нито в iso файла в него, имам диск който дойде с Dice, но нямам устройство което да го прочете. Някой може ли да ме упъти къде да намеря драйвъра, или да прати неговия ако има такъв?
При включването на Dice в компютъра - не се появява ново устройство в дивайс мениджъра - трябва ли да захраня Dice с допълнителен ток, и ако да, то следва ли и при работа с колата също да е вкючен?
Последен въпрос, отваря ми се локалния сайт на вида, в който трябва да напиша username, ала полето е readonly, някой има ли идея защо е така?

Dice се захранва от колата. Докато не го включиш към кола няма да ти го види комп-а през USB-то.
Стартирането на VIDA -> десен клавиш върху иконката, след което "run as administrator" и тръгва както си трябва. Интернет експлондера трябва да е от 9-та версия нагоре.
Ей за това ти говорех https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeig...50-216-903
Pages: 1 2