Волво Клуб - България

Full Version: Ремап на Т4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, ако се направи ремап на Т4 става240-245к.с. при Stage 1.Ще издържат ли скоростите и съединителя според вас на тази мощност,защото гледам,че и в момента много се натоварват.Някой правил ли е и ако може да сподели
До колкото съм чел, скоростите са последното, което ще даде фира. Съединителят и маховика също ще издържат, естествено с намален ресурс. И аз търся кой да ми направи ремап след подмяна с турбо от Т4 та ще се възползвам от темата на колегата.
Има тунинг, ама мисля няма да ти хареса цената: 405Е , <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/tuning-kits/t/531">http://en.bsr.se/tuning-kits/t/531</a><!-- m -->
Има и по евтини варианти,като <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tuneline-bg.com/?load=tuning&marka=40&model=V40%20&dvg=2.0%20TURBO%2016V%20T4%20(200%20%EA.%F1">http://www.tuneline-bg.com/?load=tuning ... %20%EA.%F1</a><!-- m -->.)%20&tID=1992 или <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vrperformance.net/chip-tuning-volvo">http://www.vrperformance.net/chip-tuning-volvo</a><!-- m --> ама някой трябва да сподели дали е останал доволен и наистина ли е така както пишат? Ама не мога да схвана нещо,защо в този каталог на BRS дават Т4 че е 216к.стоково като е 200.
По принцип ги мерят на Дино тест. Чакам да кача мойта на дино да видим дали е толкова колкото пишат, ама ще стане към зимата някъде.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://atechmotor.com/volvo/v40/t4/trimpaket/">http://atechmotor.com/volvo/v40/t4/trimpaket/</a><!-- m --> това е официалният мапър на Волво, щом те казват, че може - значи може Smile стейдж 3 е 250 к.с./375 Nm при спортна генерация
същото се отнася и за 2т, но с турбо td04l-14t

В България цените и качеството вероятно не са на токова добро ниво, но съветът ми е да ползваш просто някой с дино стенд. Всеки мапър щом е имал маса пари да си позволи да инвестира в база и стенд, значи би трябвало да е сигурен, че ще работи и хората ще го посещават Smile и за теб ще е добре да имаш черно на бяло какво става с колата ти!
itodorov Wrote:http://atechmotor.com/volvo/v40/t4/trimpaket/ това е официалният мапър на Волво, щом те казват, че може - значи може Smile стейдж 3 е 250 к.с./375 Nm при спортна генерация
същото се отнася и за 2т, но с турбо td04l-14
Да ама за стейдж3 трябва вече да е 300+ коня,тъй като се сменя и турбото с още по-голямо 19Т и не само то, а и инжекторите това до 250к.с.го предлагат нашите мапъри и казват,че е се води стейдж1.Иначе за информация само в Германия са стейдж1 240к.с. 373 НМ 250km/h по GPS и ускорение от 0-100 за 6.5 сек. ми искат 449евро и това било цена на промоция най-евтиното. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.chip-tuning.tv/deutsch/">http://www.chip-tuning.tv/deutsch/</a><!-- m --> при тази фирма.
Ти си написал 250 к.с. нали? Нещо не те разбрах с тези 300+ :за тях има тема и няма да ги постигнеш със стоков мотор. Сега кой как си наименова пакетите си е негова работа. Не знам какво толкова го мислиш, нали няма да правиш други подобрения- отиваш при някой с дино и даваш 300кинта - Брезел например (без реклама) и си готов. После пращаш снимки и ние ти завиждане добросъвестно Big Grin
itodorov Wrote:Ти си написал 250 к.с. нали? Нещо не те разбрах с тези 300+ :за тях има тема и няма да ги постигнеш със стоков мотор. Сега кой как си наименова пакетите си е негова работа. Не знам какво толкова го мислиш, нали няма да правиш други подобрения- отиваш при някой с дино и даваш 300кинта - Брезел например (без реклама) и си готов. После пращаш снимки и ние ти завиждане добросъвестно Big Grin
Не знам дали този Брезел или Адлер е едно,защото като чукнах в гугала ми излиза Адлер,но ако е така в каталога има само за дизелови двигатели от 2000 до 2004г. Можеш ли да ми пуснеш линк на Брезел ако е различно да го видя?
Същият е.
Pages: 1 2