Волво Клуб - България

Full Version: Проблеми с ниските обороти на новото S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Имам VOLVO S40 1,6 D 2006 година.Купих го чисто ново и спазвах всички препоръки за смяна на консумативи.Ала след смяната на 20000 километра се появи следния дефект.При движение изключваме от предавка,след което натискаме спирачката ,за да спрем и оборотите рязко спадат до 550-600.С увеличаване на пробега проблемът се задълбочава и дори ако не натиснеш повторно съединителя оборотите стоят ниски в продължение на 10 - 15 сек.Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това . Моля даите мнение и споделете опит .Аз лично имам над 1 милион километра зад гърба си и такъв проблем не съм имал дори и със старите таратайки.
Имам VOLVO S40 1,6 D 2006 година.Купих го чисто ново и спазвах всички препоръки за смяна на консумативи.Ала след смяната на 20000 километра се появи следния дефект.При движение изключваме от предавка,след което натискаме спирачката ,за да спрем и оборотите рязко спадат до 550-600.С увеличаване на пробега проблемът се задълбочава и дори ако не натиснеш повторно съединителя оборотите стоят ниски в продължение на 10 - 15 сек.Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това . Моля даите мнение и споделете опит .Аз лично имам над 1 милион километра зад гърба си и такъв проблем не съм имал дори и със старите таратайки.
Кангалов Wrote:...Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това

Поредното идиотско обяснение. Това е абсурд Confusedhock: Confusedhock:
Винаги когато някой не знае за какво става въпрос това отговаря - тоя модел са така.
С тези километри таз колица не е ли още гаранционна ??
Трябва да им висиш нон стоп на главата и да им пилиш нервите, за да ти обърнат както трябва внимание. По прицип с тези електроники всичко си казва, така че не се оставяй ами си търси правата. Ако продължават да го усукват предлагам да им напишеш протестно писмо, че се ебават
Кангалов Wrote:...Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това

Поредното идиотско обяснение. Това е абсурд Confusedhock: Confusedhock:
Винаги когато някой не знае за какво става въпрос това отговаря - тоя модел са така.
С тези километри таз колица не е ли още гаранционна ??
Трябва да им висиш нон стоп на главата и да им пилиш нервите, за да ти обърнат както трябва внимание. По прицип с тези електроники всичко си казва, така че не се оставяй ами си търси правата. Ако продължават да го усукват предлагам да им напишеш протестно писмо, че се ебават
Благодаря за съвета .До момента осем месеца само това правя ,пиля им нервите и те моите.Дори другата седмица им пращам официална нотариално заверена покана,която се връчва от нотариален пълномощник.
Благодаря за съвета .До момента осем месеца само това правя ,пиля им нервите и те моите.Дори другата седмица им пращам официална нотариално заверена покана,която се връчва от нотариален пълномощник.
Няма да ги оставяш на мира.
Няма да ги оставяш на мира.
Здрасти колега, няма да те изненадам, но все пак да го имаш потвърдено - този модел не е така.
На моето му смених маслото на 20 000км. и нямаше никаква разлика вярно че го дадох на 27-28 хил.(май) но до тогава не е правило такъв проблем а и човека който го кара в момента, не се е обаждал да каже нещо такова. Всъщност на мен никакви проблеми не ми е правило, единствено от време на време при по-малко от четвърт резервоар гориво почваше да ми показва повече от половин но после се оправяше, а и това го е правила 2-3пъти. садеики по това кое е слабо място на новите модели би трябвало проблема да е в електрониката, единственото друго което се сещам че дизелите са с вакуум помпа за сервото и по това че става след като натиснеш спирачка може да се върже с нея, но пък няма логика, защото при натискане на спирачка тя не се натоварва, а даже напротив би трябвало да се облекчава, та не вярвам да е от там.
Между другото като ти сменят маслото ти сменят и филтрите, на моето два от бортовете на въздушния филтър не ги бяха уцелили на местата си та после ги оправях, че не беше затворила хубаво кутията на филтъра - а виж от нещо такова може да ти прави проблем, аз утре съм пак в София, така че ако искаш звънни ми да я погледна, но ми звънни около обяд да не би да си тръгна после.
Телефона ми е в профила.
Здрасти колега, няма да те изненадам, но все пак да го имаш потвърдено - този модел не е така.
На моето му смених маслото на 20 000км. и нямаше никаква разлика вярно че го дадох на 27-28 хил.(май) но до тогава не е правило такъв проблем а и човека който го кара в момента, не се е обаждал да каже нещо такова. Всъщност на мен никакви проблеми не ми е правило, единствено от време на време при по-малко от четвърт резервоар гориво почваше да ми показва повече от половин но после се оправяше, а и това го е правила 2-3пъти. садеики по това кое е слабо място на новите модели би трябвало проблема да е в електрониката, единственото друго което се сещам че дизелите са с вакуум помпа за сервото и по това че става след като натиснеш спирачка може да се върже с нея, но пък няма логика, защото при натискане на спирачка тя не се натоварва, а даже напротив би трябвало да се облекчава, та не вярвам да е от там.
Между другото като ти сменят маслото ти сменят и филтрите, на моето два от бортовете на въздушния филтър не ги бяха уцелили на местата си та после ги оправях, че не беше затворила хубаво кутията на филтъра - а виж от нещо такова може да ти прави проблем, аз утре съм пак в София, така че ако искаш звънни ми да я погледна, но ми звънни около обяд да не би да си тръгна после.
Телефона ми е в профила.
Pages: 1 2